Επειδή την κοροϊδία δεν την αντέχω άλλο, θα αφηγηθώ σήμερα κάποιες πολύ ενδιαφερουσες συνομιλίες που είχα με κάποιους ρεπόρτερ αμέσως μετά την αγωνιστική…
Για όσους δεν ξέρουν δουλεύω στον sportfm, και η θέση μου, μου επιτρέπει να μαθαίνω κάποια πράγματα. Ξεκινάω λοιπόν απο το παιχνίδι Λεβαδειακός-Καλαμαριά. Ρωτάω λοιπόν τον ρεπόρτερ της Καλαμαριάς για το παιχνίδι και τι πρόκειται να κάνει η Καλαμαριά, και μου λέει, έτοιμος να βάλει τα κλάματα: «Φίλε μου, βλέπω 25 χρόνια μπάλα, αυτό που συμβαίνει φέτος είναι αηδιαστικό. Αυτά τα πράγματα συνέβαιναν την δεκαετία του 60, θέλουν να μας ρίξουν με το ζόρι, και οπως φαίνεται θα τα καταφέρουν, μας έχει πάρει όλους απο κάτω», μερικά απο τα λόγια του, δεν χρειάζεται να πω κι άλλα, παρα να σας αναφέρω μερικά στατιστικά του αγώνα. Οι Πόντιοι είχαν την κατοχή και πίεζαν, αλλά παρόλα αυτά δέχθηκαν 8 κιτρινες καρτες και μια κόκκινη εναντι 1 κιτρινης που δεχθηκε η γηπεδούχος ομάδα. Το πέτσινο πέναλτι που έκρινε ουσιαστικά το ματς και το έδωσε υπερ της Λιβαδειάς, ουτε οι ιδιοι οι παίχτες της δεν κατάλαβαν όταν το έδωσε… Κοιτουσε ο ένας τον άλλο μολις το σφύριξε… Οσο για τα φάουλ που έδινε, αφήστε το, όποιος θέλει ας κατεβάσει το ματς απο το διαδύκτιο και θα καταλάβει το τι και το πως!
Μετά, μιλάω με τον ρεπόρτερ του Λεβαδειακού. Τον ρωτάω για το Κυριακάτικο παιχνίδι που έρχεται. Για όσους δεν ξέρουν, παίζει Λεβαδειακός-Ολυμπιακός. Μου λέει: «Κοίτα, ο Ολυμπιακός μπορεί να το καθαρίσει και μόνος του το παιχνίδι, αλλα αν χρειαστεί την βοήθεια μας θα το κάνουμε. Όταν μας δίνει τέτοια παιχνίδια που παίζεται η κατηγορία, δεν μπορούμε και εμείς απο την μεριά μας να μην τον βοηθήσουμε. Έτσι δεν είναι?». Διαιτητής της χθεσινής αναμέτρησης ήταν ο κυριος Μαζαράκος, ο οποίος είχε δώσει εκείνο το περίφημο πέναλτι στον Κοβάτσεβιτς εναντίον του ΑΡΗ και δεν είχε αποβάλλει τον Σεζαρ, σε εκείνο το αλησμόνητο Ολυμπιακός-ΑΡΗΣ 1-0.
Προχωράω, και λέω για συνομιλία με εναν άλλο πολύ γνωστό δημοσιογράφο που δεν θα ήθελα να αναφέρω όνομα και μου λέει, « Μα καλά, τι ψάχνεις να βρείς, η Καλαμαριά τιμωρήθηκε απο κανονισμό που δεν υπάρχει, και περιμένει το σκεπτικό της απόφασης για να προσφύγει στο CAS. Δεν μπορεί όμως, γιατί δεν έχουν καθαρογράψει ακόμα το κείμενο. Την καθυστερεί ο Γκαγκάτσης, για μαλάκες τους πέρασες? Δεν υπάρχει ΕΠΟ, κράτος, τίποτα, οτι θέλουν κάνουν κάποιοι δεν το βλέπεις? Θα την ρίξουν θέλει δεν θέλει! Ρε συ, εδώ ο Ατρόμητος δήλωσε τον Ολιβέιρα και τον Κορακάκη να εκτίσουν την ποινή της τιμωρίας σε παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, και ενώ οι Περιστεριώτες είναι αδιάφοροι. Δεν γίνεται όμως αυτά να τα λέμε στον αέρα… Όποιος έχει μυαλό καταλαβαίνει τι γίνεται…»
Τελειώνω τώρα με απορίες, μια και ολη την εβδομάδα άκουγα για τον Κακο και για τον βοηθό του που άλλαξε, για να σπρώξουν τάχα μου τον Παναθηναϊκό. Τελικά έπιασε η προπαγάνδα, και ο καημένος ο Κάκος σφύριξε αρνητικά την ομάδα που υποστηρίζει, ναι ή οχι? Εν τω μεταξύ το γέλιο είναι όταν τελείωσε το παιχνίδι, εκεί έκανε η κάμερα ενα κοντινό στον Κερκυραίο ρέφερι, ο οποίος ήταν έτοιμος να βάλει τα κλάματα. Έχασε ο καημένος ο βάζελος, και αυτός αντι να βοηθήσει την ομάδα του, σκεφτότανε πως θα τινάξει απο πάνω του την Παναθηναικοφροσύνη. Οχι οτι εσφαξε τον Παναθηναïκό, ετσι??? Ο Ρατζίνσκι το πήρε το παιχνίδι και λίγο η τύχη των ακριτών, αλλα ο Κάκος δεν κατάφερε να βοηθήσει, και έπαιζε λίγο έδρα. Θα μπορεί να πιεί το καφεδάκι του τώρα άραγε στην Κερκυρα χωρίς να τον απειλούν κάποιοι λέτε ή οχι??? Θα το χτυπήσει το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό με τον ίδιο τρόπο η Ξανθη την προτελευταία αγωνιστική ή οχι? Θα σταματήσαει επιτέλους το παραμύθι με υποκαταστήματα όπως ο ΟΦΗ, και κουμπαριές οπως οι μισές ομάδες που γλύφουν τα παπάρια του Κόκκαλη ή όχι??? Γιατί πολύ στήσιμο ρε παιδί μου, πολύ στήσιμο.

μπράβο ρε , πέστα να ξεστραβωθούν μερικοί.
By: scarface on Μαρτίου 17, 2008
at 10:18 πμ
m’aresei pou eisai kai mesa sta pragmata kai to phres eidhsh twra? ayta ginontai apo tote poy yparxei to epaggelmatiko prwtathlima, oreksh na xete na asxoleiste
By: sakafiora on Μαρτίου 17, 2008
at 10:26 πμ
Καλημέρα κόουτς! Καλά, μη το ψάχνεις, αφού έτσι γαϊτανάκι πάει όλη η χρονιά.
Ο Σάββας μπορεί να έχει αλτσχάιμερ αλλά τη δουλειά του όλη την εβδομάδα την έκανε με τον Κάκο.
Ο Λεβαδειακός πήρε το τρίποντο με την φουκαριάρα την Καλαμαριά για να μπορεί να χάσει άνετα στο ματς με τον γαύρο.
Αλλά ξέρεις κάτι; Τίποτα από αυτά τα στησίματα δεν θα είχε σημασία άμα ο Παναθηναϊκός είχε ομάδα. Εχεις “αβγά”;
By: gatti on Μαρτίου 17, 2008
at 10:56 πμ
… μπες και πάρε το ματς στην Ξάνθη και άσε το θείο να στήνει όσα ματς θέλει.
Αμα δεν μπορείς να πάρεις το πιο κρίσιμο ματς της σεζόν, τότε να περιμένεις αυτά και άλλα τόσα…
Πρέπει κάποια στιγμή να κάνουμε κι εμείς την αυτοκριτική μας και να μην ασχολούμαστε με το γαύρο…
By: gatti on Μαρτίου 17, 2008
at 10:57 πμ
Ναι ρε φίλε, μπες και πάρε το ματς στην Ξανθη και ασε εμάς να τα στήνουμε….
Αυτα που λες δεν είναι αποδείξεις, είναι συνομιλίες με ρεπόρτερ. Εγώ σε διαβάζω καιρό, διαφωνώ μαζί σου σήμερα. Οχι στο στήσιμο, αλλα στον τρόπο που τα παρουσιάζεις. Ολοι ξερουμε οτι κάτι γίνεται παντα κατω απο το τραπέζι.
By: θρυλέων on Μαρτίου 17, 2008
at 1:00 μμ
Είναι πολύ σημαντικά αυτά που γράφεις, και εγώ ως Ολυμπιακός ξενερώνω με ολα αυτά. Αλλά αφού γίνεται και με τον ΟΦΗ που το γράφεις παρακάτω, να έχουμε και εμεις ενα πάτημα.
Δεν θα χαρώ αν πάρουμε το πρωτάθλημα με τρεις βαθμους διαφορά και κάτω, κυρίως για το παιχνίδι με την Καλαμαριά. Τα άλλα που αναφέρεις γίνονται με πολλές ομάδες, τα τελευταία χρόνια τα κάνει ο Κόκκαλης… Παρεμπιπτόντως, θα ηθελα να σωθεί η Καλαμαριά….
By: stelaras on Μαρτίου 17, 2008
at 1:05 μμ
Η Καλαμαριά έχει καλή ομάδα. Ο παναθηναικός όμως και ο Γαβρος και ΑΕΚ είναι ασχολίαστοι φέτος. Ο Γαβρος έχει παίχτες αλλα δεν παίζει. Η ΑΕΚ εχει καποιους παίχτες αλλά δεν έχει ψυχή και έχει και εναν ριβαλντο που τρώωει γρασίδι. Ο ΠΑΟ ομως παιδιά, με Βύντρα μέσα και Τζολη και πάει λέγοντας είναι απίστευτο και το που ειναι δεύτερος. Του λείπουν πολλοί παίχτες κατεμε, τωρα με ποστιγκα και ιβανσιτς κατι γινεται αλλά πρέπει να φύγουν πολλοί. (όπως και ο Τζόλε από τον Γάβρο)
By: george kant. on Μαρτίου 17, 2008
at 1:15 μμ
Εχω γραψει σχετικά και με το θέμα ΛΕΜΟΝΗ στο blog μου tugito.wordpress.com
By: george kant. on Μαρτίου 17, 2008
at 1:16 μμ
@scarface, εγώ τα λέω, άλλα η @@sakafiora απο κάτω μου την λέει οπως βλέπεις, παροτι εγώ βγαίνω και τα λέω φορα-παρτίδα…
gatti, ξέρεις πιο είναι το θέμα σου για σενα που είσαι βαζελάκι? Οτι ο Ολυμπακός απο πίσω κολλημένος έλεγε οτι αν παέι σερί με νίκες θα το πάρει, εσύ λες το ίδιο τώρα?? Εγώ πιστεύω οτι ο ΠΑΟ είναι φαβορί για το πρωτάθλημα, αυτή τη στιγμή είναι καλύτερος απο όλους, και αντέδρασε σαν ομάδα στην Ξάνθη. Οι γκέλες ομως είναι για να γίνονται. Στον Ολυμπιακό όμως θα γίνουν? Επειδη ξέρουν να στρώνουν το μέλλον τους σε ρωτάω, σύμφωνα πάντα με όσα γράφω.
george kant καλώς ήρθες και εσύ. Ο Βίντρα δηλαδή χειρότερος είναι απο τον Τάσο Πάντο και τον Ράμος???
Θρυλέων ξέρεις οτι κατι γίνεται κάτω απο το τραπέζι, αλλά διαφωνείς παρολα αυτά!!!
By: coachp on Μαρτίου 17, 2008
at 2:18 μμ
Ο Κάκος είναι βάζελος;;;
Καλά ρε κόουτς, επιτρέπεται αυτό το πράγμα; Να είναι ο ref δηλωμένος οπαδός;;;
Άντε, ο Κύρος είναι Liverpool και το γουστάρει, το λέει και σκάει και μύτη στο Γυμναστήριο στην Καλαμαριά με μπλουζίτσα ανάλογη, αλλά επιτρέπεται και με ελληνικές ομάδες;;;
Όχι ρε γαμώτι, με προβλημάτισες τώρα
By: tsopanis on Μαρτίου 17, 2008
at 3:00 μμ
coach μην γίνεσαι καραγκούνης, δες καμια ταινία να ηρεμήσεις
By: basu on Μαρτίου 17, 2008
at 3:08 μμ
Παιδί μου, δεν ήθελα να στην πω, απλά έχω συνηθίσει τόσα χρόνια. Διαβάζω δηλαδή το πόστ και είναι σα να διαβάζω ότι σήμερα ο ήλιος ανέτειλε από την ανατολή και θα δύσει από τη δύση. Συνηθισμένα πράγματα, αν ακούσω το αντίθετο τότε θα είναι είδηση.
By: sakafiora on Μαρτίου 17, 2008
at 4:31 μμ
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ….. ΚΙ’ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ……ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙΣ
By: Lexaionarios on Μαρτίου 17, 2008
at 4:51 μμ
και μην ξεχαντε και το 3-2 υπερ του Λεβ πριν 2 χρονια, που ήταν 3-0 στο μισάωρο… Με Τάκη Λεμονή στον πάγκο τότενες…
Μόνο που δεν τους έφτασε αυτό για να σωθούνε…
Αλλά όπως λένε όλοι, αυτά γίνονται παντού και πάντα…
By: ο γκαβός & ο κοντός on Μαρτίου 17, 2008
at 5:10 μμ
basu, ετσι είναι τα πραγματα, τι να γράψω δηλαδή???
sakafiora, το θέμα είναι οτι το ακουγες για τα χοντρα παιχνίδια, εγώ σου γράφω με ξεκάθαρα επιχειρήματα και συνομιλίες που έγιναν μετα την αγωνιστική…
lexaionarios, γουελκομ και εσύ…
Γκαβέ είσαι εσύ ή ο κοντός μιλάει? γιατί το θέμα είναι οτι ο ενας βλέπει μόνο, και εσυ μάλλον άκουσες οτι ο Κομπότης, ο πρόεδρος του Λεβαδειακού, είναι κουμπάρος με τον Κόκκαλη και εχουν πολλές σχέσεις γενικότερα, για αυτο και αλλάζουν παιχτες, προπονητές, κλπ. Μαζί με την Ξάνθη βέβαια, το όλο νταραβέρι. Αυτό είναι ομως το πλήρωμα του χρόνου όμως μια και ο Βαρδινογιάννης με τον ΟΦΗ το ίδιο έκανε…
By: coachp on Μαρτίου 17, 2008
at 5:31 μμ
α ρε COACHP…τι σκας.εμεις θα σωσουμε την καλαμαρια?εμεις θα φωναξουμε?θυμησου λιγακι και αφουγκρασου ποιοι ειμαστε εμεις οι αρειανοι παοκτσηδες ηρακληδεις.εμεις ειμαστε οι μεγαλες ομαδες του ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ οι γραφικοι τα καρντασια οι κομπλεξικοι που κυνηγαμε φαντασματα στην αθηνα.εμεις της ετ3 των σπορ του βορρα.εμεις εκει πανω μακρυα που γκρινιαζουμε παντα και ολα μας φταινε,που πινουμε ολη μερα φραπεδες χαλλλαρα.εμεις εκει πανω μακρυα κοντα στην φινλανδια.
φιλε μου coachp το γεγονος οτι ο γκαγκατσης που ελεγχεται απο τον γαυρο κανει κουμαντο ειναι περιοδικο.αν παψει ο βαζελος να βαζει αστειους τυπους να διεκδικησουν την επο οπως ο τσωτσος (που τυχαινει να γνωριζω παρα πολυ καλα γιατι ειμαστε απο την ιδια πολη(εδεσσα)τοτε κ ο βαζελος τα ιδια θα κανει.και η αεκ.κ αν ειχαμε και εμεις λεφταδες και εμεις.
γι αυτο λοιπον μην σας πνιγει το δικαιο.απλα δεν εχετε κανενα.χεστηκαμε λοιπον για την καλαμαρια.χεστηκαμε για τον παοκ τον αρη τον ηρακλη.παμε γηπεδο για να γουσταρουμε κερκιδα.μονο αυτο μας αφησατε μονο αυτο χαιρομαστε.παρτε εσεις τους τιτλους τα λεφτα τρεξτε στα μπουζουκια καντε φιγουρα καμαρωστε σφαχτειτε.
η νοοτροπια σας πλεον ειναι τοσο αρρωστη που δεν αλλαζει με τιποτα.ειναι γλαφυρο και ενδεικτικο αυτο που λεει ενας αναγνωστης παραπανω.οτι ναι μεν ντρεπεται που ο ολυμπιακος δημιουργησε αυτην την κατασταση και για αυτο λοιπον πρεπει να παρει το πρωταθλημα με πανω απο τρεις βαθμους.και η καλαμαρια αγημενο προβληματισμενο φυτο για τρεις βαθμους θα πεσει.αλλα εσυ εισαι γαβρος τι σε νοιαζει…and the beat goes on..
By: ΖΙΚΦΙΝΙΚ on Μαρτίου 17, 2008
at 8:41 μμ
Φίλε καλά τα λές,αν και φαίνεται από χιλιόμετρα η Παναθηναικοφροσύνη σου
By: paragka on Μαρτίου 17, 2008
at 9:14 μμ
Κοίταξε φίλε μου Ζικφινίκ.
Θεωρώ οτι ο Ντέμης (κυρίως) και ο Τζίγγερ, πραγματικά θέλουν το ποδόσφαιρο να παίζεται μεσα στο γήπεδο. Δεν είναι τύποι σαν τον Κόκκαλη. Βεβαίως, δεν είμαι σίγουρος για αυτό που λέω γιατί δεν τους έχω δει ποτέ σε αυτή τη θέση. Εννοώ οτί κανείς δεν τους έδωσε το βάζο με το μελι, να δω αν θα έγλυφαν το δάχτυλό τους. Δεν εχει πάει ποτέ ο έλεγχος πάνω τους. Θεωρώ και τον Ζαγοράκη καθαρό τύπο. Γενικά, ο Κόκκαλης είναι ενας. Φαίνεται πως λειτουργεί. Όπως και ο Κομπότης. Γενικά, τα λαμόγια φαίνονται.
Και μην μας βάζεις όλους σε ενα καζάνι, υπάρχουν αυτοί που σκέφτονται και καταλαβαίνουν, και αυτοί που τρώνε την προπαγανδα και το παραμύθι…
@ Παράγκας, για σενα έχω μια παροιμία που λένε στο χωριό μου. «Τα αρσενικά, τα γνωρίζεις απο τον κώλο???»
By: coachp on Μαρτίου 17, 2008
at 9:22 μμ
Αυτό που λέει όσα δε φτάνει η αλεπού το ξέρεις; όλοι αυτοί που φωνάζουν για δικαιοσύνη επειδη τώρα μας πηδάει ο θείος μόλις έχουν την ευκαιρία κάνουν τα ίδια.
Εδώ ο Καραγκούνης είπε για τον διαιτητή “Ελπίζω την άλλη Κυριακη… ” και γέλασε. Ελπίζω να γέλασε με τα χάλια του ή να θυμήθηκε τη κολοτούμπα του με την Καλαμαριά
Και για να μην μου την πέσετε λέω τα ίδια με λύπη μου και για την ΑΕΚ και όχι μόνο για τους παράγοντες αλλά και για τον κόσμο και δυστυχώς φίλε ΖΙΚΦΙΝΙΚ το 90% και των φίλων του ΠΑΟΚ θα δεχτεί ένα πέτσινο πέναλτι ή ένα στημένο πρωτάθλημα. Έτσι είναι δυστυχώς, όλοι έτσι είναι
By: zamuc on Μαρτίου 18, 2008
at 12:19 μμ
Τσοπάνη μου, την ασπρη τη μερσέντα έρχεται στο γυμναστήριο ο Βασσάρας ετσι? Ο Κουκουλάκης την Κυριακή έδωσε το πεναλτάκι στον Ηρακλή, και ας είναι Ολυμπιακός…. Το χρωστούσε βλέπεις…
zamuc,,εγω δεν μίλησα για οπαδούς, μα για παράγοντες. Το πετσινο πέναλτι το δέχονται και οι οπαδοί και οι παράγοντες της ΚΠΡ, αυτό δεν σημαίνει οτι ψάχνουν και για να το στήσουν το παιχνίδι.
Δεν τον έχω για τέτοιον ειδικά τον Ντέμη, μπάλα έπαιζε… Γενικά, οι νεότεροι παράγοντες είναι καλύτεροι, οι παλιοί είναι το πρόβλημα. Είνια σαν το δημόσιο ενα πραγμα, με τους παλιούς υπαλλήλους και τους καινούριους…
By: coachp on Μαρτίου 18, 2008
at 1:00 μμ
coachp φυσικά και ο Βύντρα είναι χειρότερος από τον Πάντο. Από τον Ράμος δεν ξέρω. Ο βύντρα γενικώς δεν έχει τίποτα απολύτως.
By: george kant. on Μαρτίου 18, 2008
at 1:33 μμ
Εχουμε διαφορετική άποψη. Ο Βιντρα εχει καλύτερο σωματότυπο και περισσότερη τεχνική.
Ο Πάντος εχει περισσότερη ψυχή και περισσότερο φιλότιμο.
Ο Ράμος ξέρει να προωθείται καλύτερα.
Προτιμώ τον Βίντρα. Ακόμη και απο τον Πατσατζόγλου. Μόνο ο Τοροσίδης είναι καλύτερος απο όλους, αν και δεν είναι ακριβώς η θέση του εκει, απλά επειδή ειναι πολυσύνθετος και παιχταράς παίζει παντού…Αυτόν προτιμώ ή τον Σειταρίδη. Για δεξί μπακ. Μετα απο αυτούς όμως τον Βίντρα.
By: coachp on Μαρτίου 18, 2008
at 1:41 μμ
Για μισο λεπτο.. Οτι καποτε δωσαμε (κακως) ενα παιχνιδι στον Λεβαδειακο για να σωθει, δεν σημαινει οτι αναιρειται η ξεφτυλα μεταξυ βαζελου και οφη.. Μην ισοπαδωνουμε τα παντα. Στο αρης – Ολυμπιακος επρεπε να φαει κοκκινη ο Σεζαρ?
Και δεν αναφαιρεις το φαουλ που εδωσε στον χαλκα που επεσε απ τον αερα και μας στερησε το 1-0 στο πρωτο ημιχρονο.
Ο οφη ακολουθει το προγραμμα του βαζελου ρε και στο πρωτο παιχνιδι εβαλαν μονοι τους τη μπαλα στο τερμα αφου δεν μπορουσαν μονοι τους οι αλλοι.
Δηλαδη πας να συγκρινεις αυτα τα 2 θεματα?
Το θεωρω κοροιδια!
Οσο για τον Κακο, τι να πουμε? Μπραβο επειδη εκανε αυτο που επρεπε? Δηλαδη σωστα τη δουλεια του? Στο Καραισκακη στο πρωτο ημιχρονο σφυριξε πριν τελειωσει και το ιδιο εκανε και στο δευτερο για να προστατεψει οσο μορουσε την ομαδα του. Το ιδιο εκανε και στην ξανθη αφου κρατησε 1-2 λεπτα μετα τα 5(!) των καθυστερησεων,παραπανω την ωρα που παιζοταν το ματς στο μισο γηπεδο. Δηλαδη αφου ηταν ανυπαρκτος ο βαζελος και δεν δημιουργουσε καν φαση τι αλλο να εκανε για να τον βοηθησει? Τα λεω αυτα ενω θεωρω τον Κακο, πραγματικα καλο διαιτητη, αλλα πιστευω οτι τα αισθηματα του τον επηρεαζουν ακομα.
Απο κει και περα εγω φετος εχω αδικηθει οσο δεν εχω αδικηθει 3 χρονια μαζεμενα. Τις πιο πολλες φορες μπορει να μη μας στοιχησε, ελεω Αντωνακη, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν αδικηθηκαμε.
Αυτα προς το παρον..
By: redfan on Μαρτίου 18, 2008
at 2:16 μμ
Βασικα δεν σε αδικω. Γιατι εισαι η ησουν παναθηναικος και φαινεται απο αυτα που γραφεις. Δεν με ενοχλει, αλλιως δεν θα σε διαβαζα κιολας αλλα οπως ειπα και σε ενα προηγουμενο ποστ σου “Αυτο που με ενοχλει, ειναι οτι λετε τη μιση αληθεια”. Καλησπερες..
By: redfan on Μαρτίου 18, 2008
at 2:30 μμ
Πραγματικά έχω συγκινηθεί με το δράμα των ρεπόρτερ του Supersport FM. Αν βρω τον χρόνο θα στείλω μερικές κούτες χαρτομάντηλα για να σκουπίζουν τα δάκρυα τους.
Καλά αυτός ο ρεπόρτερ (ανώνυμος?) που βλέπει 25 χρόνια μπάλα δεν είχε δει τα κουμπούρια του Γιδόπουλου και την 80s παράγκα και μένει τόσο έκπληκτος από τα αίσχη των ημερών μας?
Έτσι είναι όμως τα πράγματα. Το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα ήταν αγνό και ανόθευτο μέχρι που ήρθε αυτό το παλιόπαιδο ο Κόκκαλης και κατέστρεψε το τελευταίο προπύργιο αξιοπιστίας στην Ελλάδα…
By: s_pablo on Μαρτίου 18, 2008
at 4:07 μμ
coachp προφανως και δεν εβαλα ολους στο ιδιο καζανι.αλλωστε εσυ εχεις και παραστασεις απο βορρα.
οσο για το ποιος παιζει μεσα στο γηπεδο διαφωνω.ολοι μα ολοι αν ειχαν τη δυνατοτητα να ελεγχουν παρασκηνιο θα το εκαναν.ειναι απλο αν μπορεις και δεν το κανεις χανεις λεφτακια.φυσικα και οι παοκτσηδες zamuc αν παρουν πετσινο θα χαιρονται.αυτο που λεω ειναι οτι η νοοτροπια ειναι αρρωστη.και χωρις να βγαζω την ουρα μου εξω ολοι φταινε.και οι παοκτσηδες.απλα η νοοτροπια γεννηθηκε απο τους ισχυρους.και ο παοκ τα τελευταια 25 χρονια ειναι κομπαρσος.και απλα γκρινιαζει.οπως ολοι μας επανω.ειδικα ο γαβρος και ο βαζελος κατεστρεψαν το ποδοσφαιρο.το κρατος σιγονταρει γιατι ταιζει και αυτο τους αναπληρωματικους του παραγοντες απο το ποδοσφαιρο.το μεγαλο και φρεσκο σκατο ειτε το θελουμε ειτε οχι βρισκεται στην αθηνα.και εκει εχουν μαζευτει οι παχιες οι μυγες.και εδω πανω γι αυτο γκρινιαζουν.γιατι το σκατο μας εξαντληθηκε.και εμεις μυγες ειμαστε.
το προβλημα ομως ειναι το σκατο και οχι ποιος θα φαει.συμβιβαστηκαμε ολοι με το σκατο των κρατοβατων.
εχετε και αυτην την ταση εκει κατω να αναλυετε τη μπαλα με επιστημονικους ορους λες και πεφτει λογος στον οπαδο.ντεμεκ καθωσπρεπισμος στα media και υποκρισια.αλλα και τι να κανεις οταν σου εχουν αφαιρεσει καθε αντισταση(σε καθε τομεα της ζωης).αναλυση στο κωλοχαρτο του κοκκαλη και του βαρδινογιαννη.
και συ ρε coachp που εχεις την πενα και την επαγγελματικη ιδιοτητα μην πεφτεις στη λουμπα των πουρουπουπουδων και των σακελλαροπουλων.σφουγγοκωλαριοι των λεφταδων ονειρευονται να γινουν.ουτε και με κατι σωτηρακοπουλους ευνουχισμενους που οταν υπαρχει σοβαρο θεμα ασχολουνται με την λιβερπουλ του περασμενου αιωνα.μην αγριευεις με τον κοκκαλη και με αυτα που κανει.λεφτα βγαζει.εχει στοματα να ταισει.με τις στρατολογημενες μυγες βαλτα.με κατι φυτα που φιλοξενεις στο μπλογκ(και μενα μεσα αν θελεις).αυτοι περιφρουρουν το σκατο.χωρις αυτους το σκατο ξεραινεται.
By: zikfinik on Μαρτίου 18, 2008
at 4:18 μμ
@@red fan,,, εγώ δεν είπα κάτι καλό για σχέσεις ΠΑΟ-ΟΦΗ, κάθε άλλο… Τα ματς ο ΟΦΗ στον ΠΑΟ τα δίνει όποτε τα χρειάζεται, όπως κάνουν και κάποιες ομάδες στον Ολυμπιακό. Ο Κάκος έπαιζε ελαφρώς εδρα λόγω δηλώσεων Σ.Θεοδωρίδη και απειλών που δεχότανε ολη την εβδομάδα απο Κερκυραίους Ολυμπιακους. Και είπα οτι φάνηκε στο βλέμμα του η πικρα του μόλις έχασε ο ΠΑΟ. Στο ΟΣΦΠ-ΑΡΗΣ, μην μιλάς για διαιτησία, είσαι πολυ λάθος. Ρώτα τι σημαίνει Μαζαράκος…Γελάει ολη η Αρτα που παίζει Α Εθνική και μάλιστα παιχνίδια του Ολυμπιακου. Ρώτα πως έχει μαγαζιά στην Αρτα το Λαμόγιο και ρώτα τι εγινε στη Λιβαδεια και την επίθεση που δεχθηκε ο Αρης Γάτας επειδή είπε την αλήθεια. Οτι δεν είναι πέναλτι αυτό που εδωσε στον Λεβαδειακό. Για αυτο λέω, ψαξτε καλύτερα κάποια πράγματα αν ειναι ρε παιδιά. Οχι οπως σας βολεύει.
Απο εκει και έπειτα ρε συ red fan και pablo, ο Κόκκαλης ελέγχει, τι να κάνουμε τώρα. Δεν γίνεται να μην το καταλαβαίνεται αυτό και να προσπαθείτε να μας αποδειξετε το αντίθετο μαλιστα. Όπως ο ΠΑΟ στο μπασκετ εχει σχέσεις πολλές με υπόγειες καταστάσεις ετσι και ο Ολυμπιακός στο ποδόσφαιρο. ΑΠΛΑ!
s_pablo@@@,,, ωραία η ειρωνεία σου, και με στυλ θα έλεγα, αλλα κάποια πράγματα είναι αυτά που είναι και ξέρω οτι με καταλαβαίνεις. Μιλάω για αυτή τη στιγμή και το τι συμβαίνει, και ο ρεπόρτερ που αναφέρεσαι είναι απο τα καλύτερα παιδιά και απόλυτα εμπειρος. Επίσης, καθόλου ψεύτης. Απλα είναι Καλαμαριώτης και αυτά που βιώνει φέτος δεν τα έχει βιώσει ξανά, είναι πολύ πρωτογνωρα… Αν δεν παρακολουθείς απο κοντά κάτι, είναι καλυτερα να αφουγκράζεσαι περισσότερο… Εχουν βαλθεί να καταστρεψουν την Καλαμαριά που ψαχνει το δίκιο της…
Μην με τρελένετε ρε μαγκες, αφου τα πράγματα τα ξέρετε πως είναι…
By: coachp on Μαρτίου 18, 2008
at 4:27 μμ
εεε δεν μπορω να κρατηθω.ρε συ redfan το γεγονος οτι ο coachp μπορει να ειναι βαζελος απενοχοποιει εσενα?εμενα?τον γειτονα?ποσο φυτο μπορει να εισαι?στην περιπτωση σου φοβαμαι οτι το σκατο που τρως δεν παει στο στομαχι παει στο κεφαλι.καλος χρυσος ο βρωμογαβρος ο βεζελος ο ΠΑΟΚ αλλα μεχρι ενα σημειο.ακου λεει ο αλλος οτι επειδη ο γιδοπουλος ηταν δειφθαρμενος δικαιολογειται ο κοκκαλης.τη βιασανε που τη βιασανε την κορη του παπα δηλαδη οι αλλοι ας την περασουμε και εμεις ενα χερι.πατε καλα ρε?τοσο ευνουχισμενοι δηλαδη?αλλοι στηνουν παιχνιδια και τρωνε τα λεφτα αλλοι χαιρονται.
και κατι αλλο για να μην μου λετε οτι και ο παοκ τα ιδια κανει.συμφωνω.οταν μπορει τα κανει.και εγω αηδιαζω.και επισης οι αποψεις μου δεν ταυτιζονται με του καθε παοκτση.και ουτε τους εκπροσωπω.υποστηριζω την ομαδα μου ως οπαδος και μονο και οχι τις επιλογες του καθε εποχιακου παραγοντα.ΠΑΟΚ ειμαι και οχι τσιρακι του ΠΑΟΚ.
By: zikfinik on Μαρτίου 18, 2008
at 4:36 μμ
zikfinik, ανοίγεις μεγάλη συζήτηση, που είναι καλύτερα να γίνει επι προσωπικού, γιατί εσύ ως δικηγόρος και πιο διαβαστερός ξέρεις κάποια πράγμαυτα.Αυριο ανεβαίνω Θεσαλλονίκη και θα μείνω μεχρι το παιχνίδι Βέροιας-ΠΑΟΚ. Αν θες πάμε μαζί. Και θα δεις οτι έχεις σε πολλα λάθος. Δεν είναι όλα ετσι…
Εγώ το λέω ξεκάθαρα και οχι επειδη δουλεύω εδώ που δουλέυω, στηρίζω Ντέμη-Ζαγοράκη, και κατα δευτερο λόγο Τζίγγερ. Ίσως κάνω λάθος, άλλα αυτή τη στιγμή όντως προσπαθούν να κάνουν κατι καλό με το ποδόσφαιρο, εν αντιθέσει με κατι Σάββες Θεοδωρίδηδες…
By: coachp on Μαρτίου 18, 2008
at 4:40 μμ
coach καταρχας να σου πω οτι διαφωνω οριζοντια και καθετα με αυτο που ειπες οτι ο ντεμης και ο βαρδινογιαννης θελουν να παιζεται το πρωταθλημα το γηπεδο. Οχι για τον ντεμη, που οσο και να μην τον παω, πιστευω οτι το θελει πραγματικα, αλλα για τον βαρδινογιαννη. Με τιποτα.
Απο κει και περα. Στο ματς με τον αρη, εγω σου λεω αυτο που πιστευω, αν πιστευα το αντιθετο θα στο ελεγα. Υπαρχει η φαση στο πρωτο ημιχρονο που ο Σεζαρ πεφτει και οσο ειναι κατω πεφτει πανω του ο Κοκε, για μενα δεν υπαρχει σε καμια των περιπτωσεων κοκκινη. Τη φαση που θα σκοραραμε την αμφισβητεις?? Σε κενο τερμα πηγαινε να σουταρει ο Τοροσιδης.. Οσο για το πεναλτυ, το πηρε εξυπνα ο Κοβα, ειχε τσιμπησει τη μπαλιτσα, απλωσαν οι αλλοι τα ποδια τους μετα και αυτος επεσε και το πηρε. Πως ειχε πεσει ο καραγκουνης με την καλαμαρια? ετσι το πηρε..
Δεν αντιλεγω οτι ο Κοκκαλης μπορει να ελεγξει πολλα πραγματα προς θεου. Αλλα για φετος νομιζω οτι τα ελεγχει πολυ καλυτερα ο τζιγγερ..
Γιαυτο και εχει τρελαθει ο Κοκκαλης.
Για το παραδειγμα με τον γιαννακοπουλο θα σου πω το εξης. Ειναι αληθεια οτι ειναι μεγαληφουστανα στα κατω απ το τραπεζι θεματα, αλλα για μενα, εαν δεν γινουμε σιγα σιγα καλυτερη ομαδα απο τη δικη του δεν θα καταφερουμε τιποτα. Το πιστευω οτι περισυ μας τον στερησε ετσιθελικα τον τιτλο, αλλα περιμενω την ωρα που αγωνιστικα θα μπορω να τον κοιταω στα ματια, με διαρκεια και τοτε ας κανει οτι θελει ο κοντος.. (ακομα αυτο το διαβατηριο του γουντς, ουτε απο τον αρη να ειχε κατεβει..)
Οσο για τον Κακο, θελεις να με πεισεις οτι ειχε λιγοτερες απειλες οταν θα μας επαιζε στο Καραισκακη μετα την ξυφτυλα του καλοπουλου? Εκει δεν προστατεψε την ομαδα του ΟΣΟ μπορουσε? Στην ξανθη επαιξε 50-50 ο Κακος και μετα βγηκε ο μητσου να κανει τον εξυπνο, οτι δειτε τι προκαλεσε ο Ολυμπιακος. Ε φαινεται δεν το μπορουν το 50-50.
Θελω να κανω ασχετη ερωτηση μηπως ξερει κανεις σας. Ο Καραγκουνης κοκκινη για διαμαρτυρια εχει φαει ποτε?
By: redfan on Μαρτίου 18, 2008
at 4:40 μμ
zikfinik τα σκατα δεν ειναι στο μενου μου…ευχαριστω.
By: redfan on Μαρτίου 18, 2008
at 4:42 μμ
redfan σε λυπαμαι.εκτος και αν βγαζεις κ εσυ λεφτα απο την ιστορια.
By: zikfinik on Μαρτίου 18, 2008
at 4:45 μμ
ναι ειμαι υπαλληλος.. ετσι δεν συνηθιζετε να μας λετε? αντι να με κατονομαζεις δεν παιρνεις αυτα που εγραψα να μου πεις που διαφωνεις? εκτος αν δεν θελεις συζητηση.
By: redfan on Μαρτίου 18, 2008
at 4:49 μμ
τι θελεις να πεις?να αναλυσω τι εκανε ο τοροσιδης ο καραγκουνης και ο καθε υπαλληλος.οπαδος ειμαι οχι προεδρος η προπονητης.τιποτα δεν συνηιζω να λεω.λεω πως οτι και να κανει ο κοκκαλης και ο καθε κοκκαλης εσυ ακολουθεις τυφλα.και ειναι ξεπεσμος του ανθρωπου αυτο.
εσυ και εγω ουτε τον κοκκαλη ουτε τον τοροσιδη ουτε τον κακκο θα αλλαξουμε.αυτοι λεφτα παιρνουν.αν ομως στο δελεαρ των λεφτων και της δοξας ειναι ετοιμοι να κανουν τα παντα δεν σημαινει οτι θα ψαξω να βρω επιχειρηματα να τους δικαιολογησω.γι αυτο απορω αν πληρωνεσαι.ανιδιοτελη συμμετοχη στο τιποτα δεν εχω δει ποτε.
By: zikfinik on Μαρτίου 18, 2008
at 4:56 μμ
Ναι για ποιο λογο δεν καταλαβαινω μου τη λες. Ειπα εγω πουθενα οτι ο Κοκκαλης ειναι ο σωστος και ολοι οι υπολοιποι για τα θηρια??
By: redfan on Μαρτίου 18, 2008
at 4:58 μμ
red fan,, αν ελεγχε ο Τζίγγερ θα ηταν 6-7 βαθμούς μπροστά ο ΠΑΟ.
Ασε το μπάσκετ, οι διαιτητικές λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά και δεν χρειάζεται παντοτε το ακριβότερο ροστερ για τιτλο.΄…
zikfinik, είναι μικρότερης ηλικίας η red fan και δεν μπορεί να καταλάβει ολα αυτά που λες, δεν έχει ζήσει πολλές παραστάσεις…
By: coachp on Μαρτίου 18, 2008
at 4:59 μμ
Και αφου ελεγχει ο Κοκκαλης γιατι δεν ειναι 6-7 βαθμους ο Ολυμπιακος ρε coach?
By: redfan on Μαρτίου 18, 2008
at 5:01 μμ
Γιατί άργησε ο θεός να καταλάβει οτι χρειάζεται βοήθεια, επειδή ο Ολυμπιακός στην αρχή της σεζόν έπαιζε καταπληκτικά και ο ΠΑΟ πολύ βαρετά. Ο ΠΑΟ «κράτησε» λογω ροστερ ομως μια σταθερότητα, ενω ο ΟΣΦΠ κάηκε απο το μικρό ρόστερ και τους τραυματισμούς απο τα λάθη του Λεμονή στην προετοιμασία… Τώρα έβαλε τα μέσα που είχε απο παλιά. Καμία σχέση με την εποχή της παράγκας η ευννοια, αλλα επειδή κάνει σπαζμωδικές κινήσεις φαίνεται πιο αισχρο και πιο εξώφθαλμα. Παρολα αυτά, μπορεί και να το χάσει το πρωτάθλημα…
By: coachp on Μαρτίου 18, 2008
at 5:08 μμ
Ελα τωρα ρε συ.. Ο Ολυμπιακος απο την αρχη της σεζον παιζει χαλια στην Ελλαδα. Απο το παιχνιδι με τον εργοτελη, μετα με αρη και παει λεγοντας, δεν ειναι δικαιολογια αυτο.Το μονο καλο παιχνιδι που παιξαμε ειναι με τον οφη..
By: redfan on Μαρτίου 18, 2008
at 5:11 μμ
Για ψάξε λίγο καλύτερα.
1η, 2η, 3η, 5η, 10η, 11η= 6 αγώνες. Και 6 καλά παιχνίδια στο Τσ Λιγκ = 12.
12 πάρα πολύ καλά παιχνίδια μεχρι και την ολοκλήρωση του ομίλου στο Τσαμπιονς Λιγκ.
12 καταπληκτικά και 6 μετρια παιχνίδια για μια ομάδα είναι πολύ καλο ρεκόρ. Και ο Παο να μην τραβάει. Η ΑΕΚ ήταν φαβορί οπως θα θυμάσαι, δεν το περίμεναν απο τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ που ανέβασε ξαφνικά στροφές…
Κάπως ετσι έχει η ιστορία…
By: coachp on Μαρτίου 18, 2008
at 5:36 μμ
την τριτη αγωνιστικη καναμε γκελα και παραλιγο να διωξουν τον Λεμονη.. και μετα την πεμπτη παραπεαμε και απο τοτε ειχαν αρχισει οι μουρμουρες.. τελοσπαντων, εχουμε διαφορετικη αποψη..
By: redfan on Μαρτίου 18, 2008
at 5:43 μμ
Τον Λεμονή απο την αρχή τον εχουν στην μπούκα, απλά πήγαινε καλά η ομάδα…
3η αγωνιστική στο Χαριλάου μια χαρά επαιξε η ομάδα. 5η κέρδισε με 4-1 τον Πανιώνιο.
Μπες λίγο στο supersport.gr και κοίτα τις αγωνιστικές που σου λέω…
Ασε σου λέω. Την πρώτη αγωνιστική που ηρθε χι με την Λάτσιο βγήκε ο Ιβιτς και εκραζε. Και μετα την ισοπαλία με τον Αρη περίμεναν την γκέλα με την Βερντερ, έλα όμως που έπαιξε μπαλάρα και κέρδισε…
By: coachp on Μαρτίου 18, 2008
at 5:48 μμ
Στη σελιδα που ειπες τα εβλεπα πριν σου απαντησω..
Ξερω για Λεμονη ενταξει, αλλα ο Ολυμπιακος αν δεν κανω λαθος πρωτη θεση πατησε τον Δεκεμβρη (!).
Και ειχε πεσει αγριο κραξιμο μεχρι τα Χριστουγεννα.. Τελοσπαντων..
By: redfan on Μαρτίου 18, 2008
at 5:59 μμ
ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ?
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΒΑΘΜΟΥΣ(ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ)……
ΕΝΩ ΟΠΩΣ Ο ΛΕΜΟΝΗΣ ΕΛΕΓΕ… ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑ (ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ COACH ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ:ΚΑΛΑ ΡΕ ΣΕΡ ΤΑΚΗΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑ ΓΕΝΝΑΡΗ ΜΗΝΑ?)… ΟΠΟΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ?…. ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΤΗΝ ΣΕΖΟΝ…. ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ,ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕ 3 ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΕΤΣΙ?ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΑ…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΠΑΟ ΜΟΥ Ο “ΟΥΣΙΩΔΕΣ” …
ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ (ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ) ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΣΚΑΤΟΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΧΟΥΜΕ!!! (ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΤΕ ΣΚΑΤΟΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΡΙΝ)
ΚΑΛΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑ’Ι’ΚΟΙ ΕΙΔΑΜΕ ΝΤΑΜΠΛ ΜΕ ΣΟΥΜ, ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΣΕΙΡΟ?ΠΑΡΤΟΥΣ ΚΑΤΩ ΟΛΟΥΣ…..ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝΕ ,Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ, Ο ΜΑΡΚΑΡΙΑΝ, Ο ΘΕΟΣΕΒΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!
ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΛΑΡΙΣΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΤΗΣ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΝΤΕΜΗΣ?
…ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ
ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΜΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑ?
ΑΠΛΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ? ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΕΒΓΑΛΕ ΘΕΜΑ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΙΞΑΝΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ BLOG ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΝΙΓΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ….
ΓΙ’ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΑΩ ΤΟΝ COACH ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ …ΤΑ ΑΠΛΥΤΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ….
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΕΙ…!!!!!!!!!
By: Lexaionarios on Μαρτίου 18, 2008
at 7:07 μμ
Καλά, μην φανταστείς οτι και εγώ λέω ολα αυτά που ξέρω. Παντα πρέπει να κρατάς τα προσχήματα.. Και πάντα πρέπει να προσέχεις για την δουλειά σου…
Επίσης, ρε συ λεξαιονάριος, πες στον τύπο στο μπλογκ σου που έγραψε σχόλιο για το δικό μου αρθρο, αυτόν που μου τα έχωνε, οτι εδώ πρέπει να κάνει το σχόλιο του για να του απαντήσω οπως πρέπει…
By: coachp on Μαρτίου 18, 2008
at 7:18 μμ
ΛΕΧΑΙΟΝΑΡΙΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ:
ΦΙΛΕ COACH ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΟ “ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ” ΕΣΥ, ΚΑΙ ΝΑ’ΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ….ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ….
ΕΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΒΓΑΙΝΑΝ ΟΛΑ, ΑΣΤΑ….
By: Lexaionarios on Μαρτίου 18, 2008
at 11:39 μμ
δεν μπορώ να του απαντήσω, κάποια μαλακία έχει γίνει με το blogspot, και δεν δέχεται σχόλια μόυ…
Κάνε ενα κουμάντο και ενημέρωσε τον τον τύπακο…
By: coachp on Μαρτίου 19, 2008
at 2:36 πμ
ολα τα λεφτα το σχολιο”ο Ντεμης και ο Τζιγγερ θελουν πραγματικα να παιζονται στα γηπεδα τα παχνιδια”.
Πες μονο,γιατι εκαναν μοκο οποτε σπρωχτηκαν καργα….Αφου δουλευεις και στο sport-fm και εισαι στα μεσα και στα εξω,θα εχεις μια πειστικη απαντηση,δε μπορει!
Τωρα ,οτι επαιξε και Ξανθη ο Κακος,μη τρελαθουμε κιολας ε?(και δε λεω οτι επαιξε ΠΑΟ,μια χαρα ηταν στο ματς).
Και μιας και,επι εποχης σωφερ,ελεγχει ο κοκκαλης τα παντα,δε μας λες,πως μετρησε εκεινη η γκολαρα του ΠΑΟ στο Καραισκακη,απο γυρισμα μισο μετρο αουτ?
By: nikoss73 on Μαρτίου 19, 2008
at 10:47 πμ
Να υποθέσω ότι στον σπορ φμ τα ρεπορτάζ-καταπέλτες βγαίνουν από τις προσωπικές απόψεις των διαφόρων παραγόντων όπου ο καθείς βγάζει την προσωπική του πίκρα; Πολύ ενδιαφέρον.
Ερώτησις: η Καλαμαριά τιμωρήθηκε βάσει κανονισμού που δεν υπάρχει. Τότε πως έχει γίνει το ίδιο ακριβώς και σε άλλες τρεις χώρες τουλάχιστον; Δεν σου λέω ποιες, διότι αφού δουλεύεις στον σπορ φμ δεν θα έχεις πρόβλημα να τις βρεις. Διότι για κανονισμός-φάντασμα, σαν σε πολλές χώρες εφαρμόζεται και μου φαίνεται ολίγον τι ύποπτο. Σαν πολλές διασυνδέσεις να’χει ο Κόκκαλης δηλαδή.
Κι επίσης, επειδή φαίνεσαι ψαγμένος, να ρωτήσω κάτι; Στο ματς του γαύρου με τον Ηρακλή το γκολ του Ηρακλή είχε μπει από κόρνερ όπως θα θυμάσαι. Αν προσέξεις το ρηπλέη, η μπάλα κατά την εκτέλεση ήταν έξω από το τριγωνάκι, άρα βάσει ΚΑΠ (τον οποίον αφού δουλεέυεις στον σπορ φμ πρέπει να ξέρεις θεωρώ) η εκτέλεση ήταν άκυρη. Αλλά δεν είδα να το σχολιάζεις. Επίσης, ας θυμηθούμε και λίγο το ντέρμπυ με τον βάζελο και τον αλήστου μνήμης Καλόπουλο. Κι αυτός τα παπάρια του Κόκκαλη έγλειφε να υποθέσω; Αν δεν σου έλυσα τις απορίες, μπορώ να συνεχίσω.
Και για να μην έχεις άγχος, ο Ολυμπιακ΄ςο θα χάσει στην Λάρισα και πιθανώς να μην πάρει ούτε την ΑΕΚ. Αντίθετα ο βάζελος, το πολύ να γκελάρει με τον Άρη, που κι αυτό ακόμη χλωμό το βλέπω.
Περιμένω να “απαντήσεις όπως πρέπει” λοιπόν.
By: Hades on Μαρτίου 19, 2008
at 6:19 μμ
Παρά το χαμό που γίνεται με συτό το post είχα αποφασίσει να μην συμμετάσχω και πολύ, ξενερωμένος και από την εμφάνιση της ΑΕΚ την Κυριακή αλλά ΡΕ HADES ΜΕ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ. Πες ότι άλλο θες ρε αγόρι μου και θα σου δώσω δίκιο αλλά όχι και να γκρινιάζεις επειδή ένα κόρνερ εκτελέστηκε 5 πόντους πιο μπροστά από το κανονικό. ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;
Δείξτε λίγη αξιοπρέπεια και πείτε: είναι ρόμπα να παίρνεις 3 πόντους στα χαρτιά, θα πάρουμε το πρωτάθλημα γιατί έτσι γουστάρει ο θείος κι ας παίζουμε μακράν τη χειρότερη μπάλα αλλά αυτό είναι το παιχνίδι και σε όποιον αρέσει. Και σε εμάς μπορεί να μην αρέσει αλλά επειδή είμαστε πρεζάκια με την κολόμπαλα κάθε Κυριακή θα είμαστε στο γήπεδο και θα τρώμε το παραμύθι και θα τσακωνόμαστε για διαιτησίες γιατί αυτή είναι η δόση μας. Αλλά βρες κάτι πιο σοβαρό από την εκτέλεση του κόρνερ αν θες να τσιμπήσουμε. Προσωπικά το έχω γραμμένο εδώ και χρόνια το κολοπρωτάθλημα σας, πάω γήπεδο για τη φάση μου και μακάρι να το πάιρνει ο θρήνος για 100 χρόνια ακόμα, τέτοιο μπουρδέλο που είναι χάρισμα σαςου πηγαίνετε στις φιέστες να πανηγυρίσετε. Μέλη ε μέλη
By: zamuc on Μαρτίου 19, 2008
at 10:41 μμ
Φϊλε μου, ανέφερα κάποια πράγματα για ένα ολόκληρο ντέρμπυ, για το νομικό υπόβαθρο της ενστάσεως (με την οποίαν παρεμπιπτόντως ήμουν αντίθετος), με τις τάχα μου πληροφορίες και το μόνο σου σχόλιο έχει να κάνει με το τριγωνάκι του κόρνερ. Τι να σου πω λοιπόν μετά;
Καλύτερα να βγεις από τα ρούχα σου, εκτιμώ.
Διότι αν δεν καταλαβαίνεις πως ουδεμία διάθεση έχω να γράφω σεντόνια ολάκερα με τα πάμπολλα συμβάντα εις βάρος του γαύρου (ακριβώς όπως υπάρχουν και εις βάρος/υπέρ κάθε άλλης ομάδας) και απλά ανέφερα 2 συγκεκριμένα ενδεικτικά παραδείγματα -μια λεπτομέρεια που ελάχιστοι παρατήρησαν και ένα ντέρμπυ ολόκληρο (το οποίο άλλαξε ολόκληρη τη βαθμολογία, έτσι;)- για να δείξω πως ολα κατά το δοκούν τα ερμηνεύουμε, λυπάμαι αλλά δεν μπορώ τότε να κάνω κάτι άλλο.
By: Hades on Μαρτίου 19, 2008
at 11:14 μμ
Όπως απάντησα κάποτε ξανά σε αυτό το blog σε άλλο άτομο με τα ίδια κόκκινα μυαλά, γυαλιά και παρωπίδες: ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ
σιγά μην κάτσω να σας αλλάξω κιόλας. Πηγαινε στη φιέστα να πανηγυρίσεις και μην ξεχάσεις να φωνάζεις: ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΝΤΡΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΛΕΒΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΚΟΡΝΕΡ
By: zamuc on Μαρτίου 20, 2008
at 9:30 πμ
στο καραισκακη βαζουν σκονη EXTACY στα σπορια.επισης στις μεταδοσεις του θρηνου εχει υποσυνειδητα μηνυματα.ακομα στις θρηνοφυλλαδες εχει ραντισμενο LSD στα σημεια που πιανεις την εφημεριδα.η καραφλα του τζορτζεβιτς ειναι χαβανεζικο μανηταρι και οποτε του την χαιδευουν οι διατητες την ακουνε.
αλλαξτε πολη ασπρομαυρη ειναι ολη.
By: ZIKFINIK on Μαρτίου 20, 2008
at 1:07 μμ
Ε ΡΕ ΤΡΕΛΑΑΑΑΑ>>>>
By: Lexaionarios on Μαρτίου 20, 2008
at 1:41 μμ
@zamuc
Ααααα, δηλαδή να υποθέσω ότι αυτό που μου λες είναι ότι ο ΚΑΠ δεν πρέπει να εφαρμόζεται, έτσι; Ενδιαφέρον. Θα το σημειώσω στις παρατηρήσεις. Εν πάσει περιπτώσει, αυτό που θέλω να καταδείξω και ακόη δεν λες να καταλάβεις είναι ότι όλοι μας ξέρουμε να παίρνουμε θέση και να είμαστε απόλυτοι σε θέματα τα οποία συνήθως ΔΕΝ γνωρίζουμε.
Μιας και αναφέρεις τη φιέστα συνεχώς, μου έδωσες μια καλή ιδέα: να φτιάξω και ένα πανώ που να διαμαρτύρομαι που η ΑΕΚ αντί να παίζει στην Δ’ εθνική, μπήκε στο ευαγές άρθρο 44 (το θυμάσαι, έτσι;).
Α, και προς ενημέρωσή σου, ανέφερα ότι κατ’ εμέ -που είμαι γαύρος- τελικώς δεν θα το πάρουμε το πρωτάθλημα. Αλλά και αυτό γαργάρα το έκανες.
@zikfinik
Ενδιαφέροντα τα επιχειρήματά σου. Θα τα παραπέμψω διά περαιτέρω επιστημονική μελέτη. Ίσως να βγάλουμε λαυράκι, ποιος ξέρει; Α, παρεμπιπόντως, διαβάζω Φίλαθλο εδώ και 14 χρόνια.
By: Hades on Μαρτίου 20, 2008
at 1:51 μμ
Ημιχρονο στο ΠΑΟ – Ηρακλης. Δεν πέρασε μια βδομάδα και πάλι δικαιώνεσαι ρε coachp. Αλλά μάλλον τον έστησε τον επόπτη ο Κόκκαλης για να σας ξεμπροστιάσει….
Με τις υγείες σας.
By: basu on Μαρτίου 22, 2008
at 7:07 μμ
zamuc και πες παει στα κομματια το ακυρο κορνερ… Το πεναλτυ που δεν μας δινει στο 5΄ ειναι κι αυτο στο κοκκινο μυαλο μας??
υγ.Συγχαρητηρια για τη διαιτησια σημερα στη λεοφωρο η οποια προφανως ειχε στοχο να ευνοησει τον Ολυμπιακο και το κρατος του Κοκκαλη.
By: redfan on Μαρτίου 22, 2008
at 8:44 μμ
Φίλε coachp, επειδή προφανώς τρέχεις για τα ρεπορτάζ του σπορφμ και δεν έχεις προλάβει ακόμη να μου απαντήσεις όπως πρέπει, αποφάσισα να σε βοηθήσω λίγο στα ρεπορτάζ σου και την εξαγωγή ειδήσεων. Έτσι, Επειδή την κοροϊδία δεν την αντέχω άλλο, θα αφηγηθώ σήμερα κάποιες πολύ ενδιαφερουσες συνομιλίες που είχα με κάποιους φίλους αμέσως μετά την αγωνιστική… Θα διαπιστώσεις κι εσύ ότι τα στοιχεία που ανακάλυψα είναι πραγματικά αμείληκτα. Στα παραθέτω και έχεις το ελεύθερο από ‘μένα να τα χρησιμοποιήσεις όπως θες:
Για όσους δεν ξέρουν πηγαίνω συχνά για καφέ, και η θέση μου (όπως μπαίνεις, δεξιά η δεύτερη στο παράθυρο), μου επιτρέπει να μαθαίνω κάποια πράγματα. Ξεκινάω λοιπόν απο το παιχνίδι Παναθηναϊκός-Ηρακλής. Ρωτάω λοιπόν τον κολλητό μου για το παιχνίδι και τι πρόκειται να κάνει ο Ηρακλής, και μου λέει, έτοιμος να βάλει τα κλάματα: «Φίλε μου, βλέπω 25 χρόνια μπάλα, αυτό που συμβαίνει φέτος είναι αηδιαστικό. Αυτά τα πράγματα συνέβαιναν την δεκαετία του 60 (αν και ο Μαντζαβελάκης και η ιστορία με τα λουλούδια ηταν τη δεκαετία του 70), θέλουν να μας ρίξουν με το ζόρι, και οπως φαίνεται θα τα καταφέρουν, μας έχει πάρει όλους απο κάτω, σήμερα πάλι χάσαμε 2 βαθμούς», μερικά απο τα λόγια του, δεν χρειάζεται να πω κι άλλα, παρα να σας αναφέρω μερικά στατιστικά του αγώνα. Στον Ηρακλή ακυρώθηκε κανονικότατο γκολ, επίσης παρόλο που δεν έπαιζαν αντιαθλητικά τους άλλαξαν τα φώτα στις κάρτες, 7 ο γηραιός, μόλις 3 ο Παναθηναϊκός. Το ακυρωθέν τέρμα που έκρινε ουσιαστικά το ματς και που λειτούργησε υπέρ του Παναθηναϊκού, ουτε οι ιδιοι οι παίχτες του δεν κατάλαβαν γιατί το ακύρωσε… Κοιτουσε ο ένας τον άλλο μολις το σφύριξε… Οσο για τα φάουλ που έδινε έξω από την περιοχή, αφήστε το, όποιος θέλει ας κατεβάσει το ματς απο το διαδύκτιο και θα καταλάβει το τι και το πως!
Μετά, μιλάω με έναν φίλο του Ηρακλή. Τον ρωτάω για το Κυριακάτικο παιχνίδι της 28ης αγωνιστικής. Για όσους δεν ξέρουν, παίζει Ηρακλής-ΟΦΗ την 27η και ΟΦΗ-Παναθηναϊκός την 28η. Μου λέει: «Κοίτα, ο Παναθηναϊκός μπορεί να το καθαρίσει και μόνος του το παιχνίδι, αλλα αν χρειαστεί την βοήθεια του παραρτήματος θα το κάνουν. Γι’αυτό φοβόμαστε πως όπως μας έσφαξαν με τον παναθηναϊκό έτσι θα μας σφάξουν και με το παράρτημα, ώστε να φύγει με τρίποντο από εμάς και να έχει τη δυνατότητα να το χάσει με τον ΠΑΟ, αφού μιλάμε για παιχνίδια που παίζεται το πρωτάθλημα». Εξάλλου είναι βέβαιο πως διαιτητής θα είναι κάποιος από αυτούς που μας έχουν γδάρει ουκ ολίγες φορές σε διάφορα αλησμόνητα παιχνίδια.
Προχωράω, και λέω για συνομιλία με εναν άλλο πολύ καλό μου φίλο που δεν θα ήθελα να αναφέρω όνομα και μου λέει, «Μα καλά, τι ψάχνεις να βρείς, ο Ηρακλής είχε απλώς τη διαιτησία που έπρεπε, του ακυρώθηκε γκολ επειδή έπαιζε μέσα στη Λεωφόρο σε αγώνα που ίσως κρίνει το πρωτάθλημα. Εξάλλου τιμωρήθηκε σοβαρά ποτέ διαιτητής για να γίνει τώρα αυτό; Να κοντραριστεί με τον Τζίγγερ ο Γκαγκάτσης, για μαλάκες τους πέρασες? Δεν υπάρχει ΕΠΟ, κράτος, τίποτα, οτι θέλουν κάνουν κάποιοι δεν το βλέπεις? Θα του το δώσουν για τα 100 χρόνια θέλει δεν θέλει! Ρε συ, εδώ τον Ολυμπιακό που έχει την παράγκα μαζί του στο μεταξύ τους ντέρμπυ μέσα στο Καραϊσκάκη τον έγδαραν ζωντανό, δεν αποβλήθηκε ο Μάλαρτζ, το γκολ είχε βγει έξω, μην πω για τα πέναλτυ και τις κάρτες. Δεν γίνεται όμως αυτά να τα λέμε στον αέρα… Όποιος έχει μυαλό καταλαβαίνει τι γίνεται…»
Τελειώνω τώρα με απορίες, μια και ολη την εβδομάδα άκουγα για την παράγκα του Ολυμπιακού και το πόσο γλείφουν τ’αρχίδια του Κόκκαλη, κλέψουν τάχα μου τον Παναθηναϊκό. Τελικά έπιασε η προπαγάνδα, και παρόλο που ο Παναθηναϊκός πάλι σπρώχτηκε ο διαιτητής δεν μπορούσε να βάλει ο ίδιος γκολ. Εν τω μεταξύ το γέλιο είναι όταν τελείωσε το παιχνίδι, όπου οι οπαδοί του τριφυλιού αντί να τα βάλουν με τον Γκαγκάτση για την ένσταση του Ολυμπιακού γιουχάϊζαν τους παίκτες της ομάδας τους. Μα δεν ξέρουν από μπάλα; Έχασε βαθμούς ο καημένος ο βάζελος, και αυτός αντι να κερδίσει εντός εδρας, σκεφτότανε πως θα τα χώσει στον Ολυμπιακό για το πέναλτυ του Παπουτσέλη το 1996. Οχι οτι σπρώχτηκε και ιδιαιίτερα ο Παναθηναϊκός, ετσι??? Απλά οι παίκτες του ήταν και πάλι ανίκανοι (άλλωστε μέχρι και οι εφημερίδες της ομάδας το γράφουν σήμερα στα πρωτοσέλιδα), αλλα ο διαιτητής δεν κατάφερε να βοηθήσει κι άλλο, παρά έκανε ό,τι μπορούσε.Θα μπορεί να πιεί το καφεδάκι του τώρα άραγε στην Παιανία χωρίς να τον απειλούν κάποιοι λέτε ή οχι??? Μήπως ο Ηρακλής χτύπησε το παιχνίδι με τον παναθηναϊκό όπως είχε κάνει και με τον Ολυμπιακό τελικά; Και μήπως οι οπαδοί του ΟΦΗ είναι ηλίθιοι που χρόνια τώρα λένε “λευτεριά στον ΟΦΗ” και λοιπά παραμύθια; Διότι και χθες ο διαιτητής εμφανώς ηθελε να γλείψει τα παπάρια του Κόκκαλη. Γιατί πολύ στήσιμο ρε παιδί μου, πολύ στήσιμο.
Σε καλή μεριά.
By: Hades on Μαρτίου 23, 2008
at 1:44 μμ
Ενα πενθήμερο έλειψα, μια και εκμεταλεύτηκα την απεργία που κάναμε, και γυρνώντας βλέπω τσαμπουκάδες και ειρωνίες. Απαντάω λοιπόν…
νικος73, διάβασε καλύτερα ή μάθε καλύτερα ελληνικά. Δεν θα απαντάω γράφοντας τί έγραψα στο αρθρο..
hades, αδερφε μου, δεδικασμένο δεν υπάρχει. Αν θες να μάθεις περισσότερα για το θέμα Βαλνερ, διάβασε τα σχόλια σε προηγούμενο ποστ που εγραψα για το θέμα. Βαριέμαι να επαναλαμβάνομαι. Θα μάθεις και κανα νομικό, δεν είναι κακό. Μπες και διάβαζε λοιπόν.
Τώρα, στο θέμα με το παιχνίδι στο Καυτατζόγλειο, εντάξει έχετε δίκιο, σφάχτηκε ο Ολυμπιακός με τον Ηρακλή. Προφανώς τα γυαλιά εχουν κατακοκκινίσει φίλε μου. Δεν είναι κακό να καταλάβεις οτι ο Ολυμπιακός του Κόκκαλη έχει επιρροή όποτε θέλει, εκτός αν είσαι ανθρωπός του θείου και πληρώνεσαι για αυτό, τότε, ειλικρινά παω πασο.
Επίσης, η ειρωνεία σου είναι τελείως αστοχη. Σου απαντάω απλά. Εγω ξέρω με τι ρεπορτερ μίλησα, εσύ δεν ξέρεις… Και ούτε φαντάζεσαι πόσα αυτοί ξέρουν, που εσύ απλά δεν ξέρεις. Εγώ ξέρω την δουλειά μου, εσύ δεν την ξέρεις. Αν είσαι ηλεκτρολόγος δεν θα σου πω εγώ πως να αλλαξεις την λάμπα. Με κάνεις και ξενερώνω που αποκαλύπτω πράγματα. Επειδή φαίνεσαι μορφωμένος, είναι κρίμα να είσαι θολωμένος…
Τώρα αν πιστεύεις οτι τον ΠΑΟ χθες τον εσπρωχνε η διαιτησία, τότε έχουμε πολύ διαφορετική αντίληψη για το ποδόσφαιρο… Για την συγκεκριμένη αγωνιστική βεβαια θα τα πώ σε ποστ που θα γράψω αργότερα. Μάθε μονο οτι ο επόπτης που ακύρωσε το κανονικό γκολ του Ηρακλή αποσύρεται μόνος του απο το ποδόσφαιρο. Αν σου λέει κάτι αυτό, ίσως βοήθησα εναν ανθρωπο, αν οχι, δεν πειράζει…
Δεν θα κάτσω να απαντήσω σε ολες τις υπόλοιπες λεπτομέρειες που γράφεις, πρέπει να διατηρήσω και ενα επίπεδο.
basu, βιαστηκες λίγο τελικά…
By: coachp on Μαρτίου 23, 2008
at 5:22 μμ
Καλά μας τα λες αλλά ξέχασες τη ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΚΟΡΝΕΡ
Παρακαλώ τον coach και τον zikfinik να μην απαντήσουν με τίποτα κατεβατά σεντόνια γιατί μου έχουν βγει τα μάτια με αυτό το κολοπόστ τόσες μέρες
By: zamuc on Μαρτίου 23, 2008
at 5:23 μμ
δεν σε πρόλαβα ρε coach, μαζί το γράφαμε; τα περί κόρνερ φυσικά πάνε στον Hades και στην Redfan αυταπάγγελτα
By: zamuc on Μαρτίου 23, 2008
at 5:25 μμ
Δεν θέλω να αναφερθώ σε περισσότερες λεπτομέρειες, όποιος θέλει να καταλάβει τι γίνεται, είναι εύκολο, αρκεί να μην υπερασπίζεται την ομάδα που υποστηρίζει σαν να του ανήκει. Το ποδόσφαιρο υπάρχει και λόγω της καζούρας, ακόμη και για τους εξωαγωνιστικούς παράγοντες…
By: coachp on Μαρτίου 23, 2008
at 5:50 μμ
zamuc οταν σε ρωταω κατι καλο θα ηταν να μου απαντας σε αυτο που σε ρωταω.
coach εαν το εννοεις αυτο που ειπες, οτι δεν σπρωχτηκε και με τα μπουνια μαλιστα ο βαζελος χθες, τοτε συγνωμη αλλα πραγματικα δεν προκειται να ξαναπαρω στα σοβαρα τα ποστ σου περι Ολυμπιακου.
By: redfan on Μαρτίου 23, 2008
at 6:39 μμ
Ενα κανονικότατο γκολ ακυρωμένο για τον Ηρακλή στο οποίο ο διαιτητής δεν έχει καμία σχέση, και σε πρώτη φάση όλοι πιστεύουν οτι είναι οφσαιντ. Που αλλού σπρώχτηκε???
Και σε ρωτάω αυτό…
Αν ήθελε να σπρώξει την σεξυ βαζέλα, δεν θα έδινε πεναλτι στη φάση του Νίλσον, γιατί αν δεν κάνω λάθος ξεκίναει να τον ακουμπάει εκτός περιοχής, αλλα η παράβαση ίσως και να γίνεται μέσα. Γιατί άλλο που ακουμπάει ενα παίχτη, και αλλο που τον γκρεμίζει τελικά. Δύσκολότατη φάση, δεν εδωκε στο πράσινο τσουβάλι ομως μπέναλτι έτσι???
Αν ήθελε να σπρώξει τη βαζέλα δεν θα έδινε κόκκινη στον Κατσιαμπή? Επίσης γιατί έκοψε και απο την πρασινοτσουλίτσα και άλλα δυο οφσάιντ? Αυτό δεν είναι παίξιμο με τα μπούνια ρε παιδιά, ξεθολώστε. Παίξιμο είναι τα φάουλ που έδινε στον Καραγκούνη που όλο κάποιος τον πυροβολούσε με ασφαιρα και επεφτε, αλλα ο συγκεκριμένος διαιτητής όποιος και να έπεφτε σφύραγε… Βλαξ δηλαδής…
By: coachp on Μαρτίου 23, 2008
at 6:54 μμ
Φίλε coahp, σα να μου φαίνεται ότι δεν με κατάλαβες.
Κατ’αρχήν δεν αμφισβήτησα το ότι μίλησες με δημοσιογράφους. Το ότι οι προσωπικές απόψεις αποτελούν και ειδήσεις αμφισβήτησα. ΚΑι ομοίως δεν με ενδιαφέρει να μάθω το τι ξέρουν, άσε που αν ξέρουν κάτι μεμπτό και δεν το καταγγέλουν στον εισαγγελέα αυτομάτως αποκρύπτουν ποινικό αδίκημα κι ως εκ τούτου παρανομούν. Συνεπώς αν όντως “ξέρουν τόσα πολλά” δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα κρατούν για τους εαυτούς τους. ΣΥνεπώς το πρώτο σου επιχείρημα πέφτει.
Δεύτερον, και ο Γκόρτζος και ο Σακελαρόπουλος μεγάλοι και γνωστοί δημοσιογράφοι είναι. Αυτό τους κάνει αυτομάτως και αντικειμενικούς να υποθέσω; Πάει κι αυτό.
Τρίτον, λες πως για ν’αλλάξεις μια λάμπα πρέπει να είσαι ηλεκτρολόγος κλπ, κλπ. Ομολογώ πως παραλίγο να πείσεις ακόμη κι εμένα! ΔΙότι προφανώς ξεχνάς πως για να κάψεις το ψωμί πρέπει να είσαι φούρναρης. Για να κάψεις τα ηλεκτρολογικά πρέπει να είσαι ηλεκτρολόγος. Και πάει λέγοντας. Το αν είσαι δημοσιογράφος αυτό δεν σημαίνει ότι είσαι και καλός δημοσιογράφος, όπως και το να είσαι ηλεκτρολόγος δεν συνεπάγεται ότι είσαι και καλός ηλεκτρολόγος (προς θεού δεν υποννοώ κάτι για ‘σένα, το ξεκαθαρίζω, άλλωστε το τι είσαι από τη στιγμή που δεν σε διαβάζω δεν με απασχολεί). Πάντως μου προκάλεσε γέλια το ότι εσύ ξέρεις τη δουλειά σου ενώ εγώ δεν την ξέρω. Δηλαδή ξέρεις τι δουλειά κάνω εγώ, σα να λέμε; Μπορείς να αποκλείσεις ότι δεν είμαι δημοσιογράφος; (που δεν είμαι, στο λέω) Πολύ ενδιαφέρον. Πάει κι αυτό.
Τέταρτον, λες ότι δεν υπάρχει δεδικασμένο. Πάμε στα δικά μας τώρα: υπόθεση Μεγιόνγκ: είχε αγωνιστεί σε Λεβάντε και Αλμπαθέντε και στη συνέχεια μετεγγράφη στην Μπελενένσες> μετά από ένσταση της Ναβάλ η Μπελενένσες μηδενίστηκε, της αφαιρέθηκαν 3 βαθμοί, ο δε παίτκης τιμωρήθηκε με 1 αγωνιστική και 625 ευρώ πρόστιμο για αντικανονική συμμετοχή. Αυτά από την πορτογαλλική ομοσπονδία.
Η υπόθεση Κουζέν όμως έχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον: είχε αγωνισθεί σε Λανς και Ρέιντζερς. Όταν επεχείρησε να τον αγοράσει η Φούλαμ έφαγε πόρτα από την ΦΙΦΑ και ουχί από την αγγλική ομοσπονδία. Και ξέρεις γιατί ενεπλάκη εδώ η ΦΙΦΑ; Ας στο αποκαλύψω και αυτό εγώ ο μη δημοσιογράφος: στην Αγγλία υπάρχει ένας νόμος που προβλέπει ότι εντός των εγχωρίων προταθλημάτων ένας παίκτης μπορεί να αγωνισθεί σε πολλές ομάδες την ίδια σαιζόν. Αυτό ισχύει υπό την προϋπόθεση όμως ότι δεν θα περάσει τα σύνορα κι εν προκειμένω ο Κουζέν είχε αγωνισθεί και στη Λανς (μπίνγκο, όπως και στην υπόθεση Βάλνερ). Καλό, ε; Αν αυτά λοιπόν δεν είναι δεδικασμένα, πως τα ονομάζεις;
Παρεμπιπτόντως εδώ μπορε΄ςι να βρεις τον σχετικό νόμο της ΦΙΦΑ, όπου για να μην ψάχνεις αδίκως (αν και αμφιβάλλω ότι τον γνωρίζεις) σου λεω να ψάξεις απευθείας στο Άρθρο 5, παράγραφος 3. Ο συγκεκριμένος νόμος λοιπόν λέει ότι ένας παίκτης έχει το δικαίωμα να μεταγγραφεί σε 3 ομάδες την ίδια σαιζόν, έχει όμως το δικαίωμα να παίξει μόνο με 2 εξ αυτών σε επίσημα παιχνίδια. Αναφορικά δε, με το σημείο που αφήνει ανοικτό το παραθυράκι, αν το ψάξεις νομικά (αφού τα επικαλέστηκες πως τα κατέχεις) αναφέρεται σε περιπτώσεις που έχουν να κάνουν με διαφορετικά χρονικά σημεία διεξαγωγής πρωταθλημάτων, πχ λατινικής Αμερικής ως προς την Ευρώπη κλπ, όπου μοιραία είναι διαφορετικές και οι μεταγραφικές περίοδοι. Ελπίζω να σε κάλυψα και στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Πέμπτον, παρόλο που το διευκρίνησα έπεσες κι εσύ στη λούμπα: ανέφερα μια πολύ αστεία φάση (το κόρνερ) που όμως ήταν παράβαση του ΚΑΠ (αυτόν τον ξέρεις, ή να σου κάνω κι εδώ λινκ;) και ένα ντέρμπυ ολόκληρο (το οποίο παρεμπιπτόντως κάνεις γαργάρα φυσικά) και τι μου λες; ότι αν πιστεύω ότι σφάχτηκα με τον Ηρακλή κλπ, κλπ… Προσωπικά επειδή ειμαι οπαδός της μπάλας κι όχι διαιτητολάγνος, σπανίως ασχολούμαι με τα κοράκια. Άσε που όπως έχω ξαναγράψει, άπαντες έχουν σπρωχτεί και σφαχτεί οπότε ουδένα νόημα έχει ο άτυπος διαγωνισμός εγώ 45 κι εσύ 49.
Έκτον, οφείλω να ομολογήσω πως δεν κατάλαβα τα περί ειρωνίας που επικαλείσαι. Όταν ξεκινάς ένα σχόλιο με τις κουβέντες “για όσους δεν το γνωρίζουν είμαι δημοσιογράφος στον σπορφμ” αυτό σημαίνει τι; Ότι το επάγγελμά σου θα προσδώσει αυτομάτως και κύρος στα λεγόμενά σου; Το ότι έθιξα αυτό ακριβώς λοιπόν γιατί εξελήφθη ως ειρωνία; Δες και τα περί φουρναροηλεκτρολόγων που έγραψα και θα καταλάβεις τι εννοώ. Εκτός αν εννοεις ως ειρωνία το ότι πήρα ΑΥΤΟΥΣΙΟ το κείμενό σου και αλλάζοντας μόνο τα ονόματα και της ημερομηνίες προσαρμόζοντας τα σχόλια στις ανάγκες της σημερινής 26ης αγωνιστικής. Ε, λυπάμαι, αλλά αν αυτό ήταν ειρωνάι τότε εσύ ειρωνεύτηκες πρώτος τους πάντες.
Και έβδομον, ακριβώς επειδή είμαι λίγο μορφωμένος όπως και αναγνωρίζεις, σιχαίνομαι να διαβάζω οπαδικές ανακρίβειες και δη ως αδιαμφισβήτητα στοιχεία, ακριβώς επειδή προσβάλλουν τη νοημοσύνη μου.
Να αναγνωρίσω πως ήταν πολύ καλή και φιλότιμη η προσπάθειά σου να μεταβιβάσεις το επίκεντρο στο ότι ενδεχωμένως να τα παίρνω από τον θείο, αλλά δυστυχώς για ‘μένα δεν τα παίρνω. Αν τα έπαιρνα, σιγά μην έμπαινα στο ίντερνετ. ΚΑι παρεμπιπτόντως, ακόμη κι αν τα έπαιρνα από τον Κόκκαλη, ακόμη δεν μου απέδειξες ότι οι ισχυρισμο΄μου είανι λάθος (διότι προφανώς το ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ εκ μέρους σου “όπως πρέπει” ήταν γενικότητες) απ’όσα ανέφερα μόνο όπου σε συνέφερε απάντησες και πάλι με τακτ κιόλας.
Καλό σου βράδυ.
By: Hades on Μαρτίου 23, 2008
at 7:00 μμ
Οχι ρε φιλε, οχι. Το γκολ που ακυρωνεται, ολοι ψαχνονται γιατι το ακυρωνει. Ο παιχτης του ηρακλη καλυπτεται απο ΠΕΝΤΕ παιχτες.
Δεν υπαρχει πεναλτυ γιατι η παραβαση αρχιζει εξω απο την περιοχη και βαση κανονα, εξω απο την περιοχη επρεπε να το δωσει οπως και εκανε.
Επισης σπρωξιμο λεγεται να παει να βγει σε αντεπιθεση η αλλη ομαδα και να τις κοβεις ΟΛΕΣ (εκτος απο μια στο τελος). Σπρωξιμο λεγεται να δινεις συνεχως φαουλ γυρω γυρω απο την περιοχη του αλλου και τα μισα να μην ειναι.
Απο οτι θυμαμαι ενα οφσαιντ λαθος εδωσε στη βαζελα και αυτο στη συνεχεια απεκρουσε το σουτ του σαλπιγγιδη ο τερματοφυλακας τους.
Ποια κοκκινη ακριβως εννοεις? Δε θυμαμαι να υπηρχε τετοια περιπτωση.Απο την αλλη τους ειχε φορτωσει κιτρινες απο το πρωτο ημιχρονο και στους βαζελους χαδακια.
Λοιπον φιλε coach οταν στο δικο μας ματς στο καυτατζογλειο δηλωνετε σαν τρελοι οτι τους σφαξανε ενω υπαρχει ενα πεναλτυ υπερ μας στο 5 που δεν δινεται και ενα λανθασμενα ακυρωμενο γκολ του ηρακλη στο τελος, τοτε σε αυτο τον αγωνα τι θα επρεπε να γινει?
Λιγη αντικειμενικοτητα ρε φιλε, ΛΙΓΗ.
By: redfan on Μαρτίου 23, 2008
at 7:06 μμ
Αααααα, και κάτι που ξέχασα: τον Βάλνερ τον είχαν προτείνει και σε Βέροια-Λάρισα, οι οποίες επειδή το έψαξαν ΔΕΝ προέβησαν σε κινήσεις για την απόκτησή του εν αντιθέσει με την Καλαμαριά η οποία την πάτησε.
By: Hades on Μαρτίου 23, 2008
at 7:09 μμ
Hades,,, δεν ήταν προσωπικές απόψεις των δημοσιογράφων. Ο Πασχάλης της Καλαμαριάς τα είπε και στον αέρα. Του λεβαδειακού, δεν τον συμφέρει να τα πει. Ο τρίτος ρεπόρτερ που αναφέρω μάθε οτι είναι Ολυμπιακός και ίσως ο πιο δικτυωμένος στο χώρο. Επίσης, κανείς δεν μπορει να πει οσα ξέρει, αν ησουν της δουλειάς θα το καταλάβαινες… Τις περισσότερες φορές λόγω έλλειψης αρκετών στοιχείων, αλλά οπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά…
Δευτερον,???
Τρίτον, κατάλαβες λάθος. Δεν σχολιάζω κάτι…
Τέταρτον, διαβασε παλαιότερο ποστ σου είπα αρχηγέ μου. Ολα αυτά που λες τα ξέρω προ πολλού. Δεν μπορώ να γράφω τα ίδια. Αν θθες ψάξε λίγο τι γίνεται στο CAS, το ανώτατο αθλητιό δικαστήριο της Λωζάννης.
Πεμπτον, εγώ ποτέ δεν εγραψα οτι ολο αυτό είναι θεμα διαιτησίας. Αν πας πάλι σε παλαιοτερα ποστ θα δεις τι γράφω για το φετινό πρωτάθλημα. Απλα ο Κόκκαλης απο τον Ιανουάριο και μετά οτι ηθελε να καταφέρει το κατάφερε. ¨ολοι ξέρουν οτι ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα, αλλα ολοι ξέρουν, ακόμη και εσύ, οτι οποτε θέλει ο θειος τα φερνει βολτα μια χαρά… Ασε τις παπαρες, εξυπνος ανθρωπος είσαι…
Εκτον, όλο το κείμενο ήταν ειρωνικό…
Εβδομον, η νοημοσύνη σου προσβάλεται μόνο απο το οτι προσπαθείς να αποδείξεις το οτι δεν τρέχει τίποτα, ενω ο ίδιος ξέρεις τι συμβαίνει, κι αν δεν ξέρεις, υποψιάζεσαι. Απο τον τρόπο γραφής σου, καταλαβαίνω οτι μπορείς και καταλαβαίνεις κάποια πράγματα. Αν εσυ νιωθεις καλά με αυτά που ισχυρίζεσαι δικαίωμα σου…
Και φυσικά δεν απαντώ οπου με συμφέρει, αλλα απαντώ εκεί που δεν εχω πει τίποτα στο παρελθόν. Και οταν γράφω κατι τέτοιο, θα επρεπε να προβληματιζεσαι με το τι συμβαίνει και οχι με το οπαδικο σου κίνητρο. Και αυτό το ξέρεις φίλε μου. Εμένα πως να με πείσεις, τα ζώ και τα βλέπω κάθε μέρα τα πράγματα.
και τέλος, είμαι ΗΡΑΚΛΗΣ…
By: coachp on Μαρτίου 23, 2008
at 7:31 μμ
red fan, η παράβαση ίσως αρχίζει μέσα… Η επαφή αρχιζει εξω. Δεν είναι καθε επαφή παράβαση. Ενηγουεη, του Κατσιαμπή εξω απο την μεγάλη περιοχή που τραβάει τη φανέλα λέω, αλλα ολα αυτά δεν εχουν σημασία. Γιατί σου είπα. Αν ηθελε να σφάξει τον ΗΡΑ, ο ΠΑΟ με 27 τελικές θα κέρδιζε. Σχολίασα πιο πανω τον διαιτητή… Με δυο «γριές» ακόμη το έβλεπα το παιχνίδι, και ολοι μας είχαμε την ίδια άποψη…
By: coachp on Μαρτίου 23, 2008
at 7:38 μμ
Δε με πειθεις coach.
Καληνυχτα.
By: redfan on Μαρτίου 23, 2008
at 7:43 μμ
Αν δεν σε πείθω θα σου στείλω με mail τα εισιτήρια για το πότε γύρισα απο τη Θεσ/κη…
Αν θες, κοιτα σε ενα σχόλιο μου πιο πάνω που λέω στο zikfinik οτι θα τον βρώ επάνω… Τον βρήκα…
Αν μπει και διαβάσει τα σχόλια μια και ξενέρωσε πολύ με αυτά που έχει διαβάσει, θα το επιβεβαιώσει και μόνος του…
By: coachp on Μαρτίου 23, 2008
at 7:47 μμ
Μα δεν ειπα οτι δεν με πειθεις για το που ησουνα.
By: redfan on Μαρτίου 23, 2008
at 8:03 μμ
Εγώ ρε συ κόουτς έχω απορίες.
Πως γίνεται μια ομάδα να στήνει ένα πρωτάθλημα και να της σφυρίζουν μέσα στο γήπεδο της ανύπαρκτο πέναλτυ στο 80φεύγα ή να αποβάλουν τον τερματοφύλακα της επειδή έκανε μαθήματα τάκλιν.
Πως γίνεται μια ομάδα που την σπρώχνουν οι διαιτητές να της έχουν σφυρίξει 6 πέναλτυ, ενώ μια άλλη ομάδα που δεν την σπρώχνουν να μην έχει κάνει ούτε ένα.
Πως γίνεται να προστατεύει ένα ολόκληρο σύστημα μια ομάδα και να τρώει καμπάνα μιας αγωνιστικής ο βασικός της τερματοφύλακας επειδή “κινήθηκε προς τον αντίπαλο παίχτη” στην φυσούνα, και άλλης ομάδας παίχτης να προσπαθεί να δώσει αναπηρική σύνταξη σε αντίπαλο και να μην τιμωρείται καθόλου.
Η παράγκα έχει γκρεμιστεί εδώ και χρόνια. Είναι σαφές ότι κάποιες ομάδες έχουν παρασκηνιακό αβαντάζ έναντι κάποιων άλλων και η Καλαμαριά, όπως και η Λάρισα, είναι από τις ομάδες με το ντεσαβαντάζ, αλλά μέχρι εκεί.
By: s_pablo on Μαρτίου 23, 2008
at 9:28 μμ
Ρε παιδιά, το εχω πει χίλιες φορές. Ο Ολυμπιακός δεν εχει στησει το πρωτάθλημα. Μπορεί και δρα καλύτερα επικοινωνιακά και παρασκηνιακά, και ο λόγος είναι απλός.
ΓΚΑ-ΓΚΑ-ΤΣΗΣ! δηλαδή τι άλλο θέλετε ρε παιδιά.
Ποτε δεν είπα οτι σφυρίζεται ο Ολυμπιακός απο την αρχή, οταν ομως το χρειάστηκε το σφύριγμα την εποχη που η ομάδα γαμήθηκε λόγω τραυματισμών και κόπωσης, εκανε τα κονε του ο Σωκρατες, τι να λέμε τώρα?? Του χεριού του είναι κατι παιδακια σαν τον Ντέμη και τον Τζίγγερ…
By: coachp on Μαρτίου 23, 2008
at 9:54 μμ
Οντως ρε coachp εχεις δικιο,για πολυ στησιμο μιλαμε!!!
Αλλα, τα σχολια περι ελληνικων και κοκκινων γυαλιων να τα αφησεις,εκτος αν βγαλεις πρωτος τα πρασινα γυαλια σου και μαθεις εσυ καλυτερα ελληνικα!
Για το αουτ-γκολ του παο,δεν ειδα κανα σχολιο!(μηπως γιατι το επνιξες?)
Επισης ,το μονο που δε μας ειπες ακομα,ειναι οτι το γκολακι του ΗΡΑ,το ακυρωσαν με εντολη Κοκκαλη,για εχει σασπενς η συνεχεια!!!
Ολα αυτα ,εχουν μεγαλη σχεση με κοκκινο στησιμο τελικα?
Κρατα και σκεψου λιγο καλυτερα τα κεφαλαια,απο ενα παραπανω σχολιο σου! :
Δεν θέλω να αναφερθώ σε περισσότερες λεπτομέρειες, όποιος θέλει να καταλάβει τι γίνεται, είναι εύκολο, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ. Το ποδόσφαιρο υπάρχει και λόγω της καζούρας, ακόμη και για τους εξωαγωνιστικούς παράγοντες…
Τηρειστε αυτο,πρωτα εσεις,που το παιζεται δημοσιογραφοι,αντικειμενικοι,γνωστες κτλ,και μετα απιτηστε το απο τους αλλους!
By: nikoss73 on Μαρτίου 24, 2008
at 9:41 πμ
Φίλε Hades έχω μία απορία. Έχει σημασία αν ο ποδοσφαιριστής της Καλαμαριάς είχε δικαίωμα συμμετοχής;
Αναφέρεις “μια πολύ αστεία φάση (το κόρνερ) που όμως ήταν παράβαση του ΚΑΠ”. Το να φωνάζεις για αυτή τη φάση είναι το ίδιο με την ένσταση κατά της Καλαμαριάς.
Το χειρότερο όμως είναι να υποστηρίζεις το δικαίωμα αυτών που δεν ντράπηκαν να την κάνουν. Αυτοί έχουν και συμφέροντα εκτός των άλλων και οικονομικά.
Εσύ τι έχεις και τους υποστηρίζεις; θα σου πω. έχεις οπαδική τύφλωση της χειρότερης μορφής και αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με μόρφωση, ούτε με ηλικία, ούτε με φύλο (αυτό ήταν σπόντα για τη redfan. καλό ε;)
Και επειδή θα με ρωτήσετε: ναι το πέναλτι που δεν έδωσε στην καλαμαριά χθες ήταν πέναλτι αλλά αφού δεν έπαιξε ο Βάλνερ τι να συζητάμε τώρα
Το φετινό πρωτάθλημα σας θα έχει μία νέα πρωτοτυπία, εκτός από πέτσινο όπως όλα τα προηγούμενα θα είναι και χάρτινο. Αυτό σας ενοχλεί και θα σας το λέω κάθε μέρα για να ψάχνετε αν η μπάλα ακουμπάει στον αβέστη στα κόρνερ και αν κάποιος ποδοσφαιριστής έχει αγωνιστεί σε άλλες 3 ομάδες για να πείσετε τους ΕΑΥΤΟΥΣ σας ότι αδικείστε.
Το μόνο που με στενοχωρεί πλέον είναι ότι παρά τα μπαλάκια που θα μαζέψετε στο ΟΑΚΑ την Κυριακή, θα είστε πάλι πρώτοι γιατί ο βάζελος τελικά παραείναι για τα μπάζα. Και το σπρώξιμο, σπρώξιμο προχθές (κι ας λέει ο coach ότι θέλει)
By: zamuc on Μαρτίου 24, 2008
at 10:33 πμ
nikos73@@, συνεχίζεις να απομονώνεις συγκεκριμένα πράγματα, και εχω βαρεθεί να ασχολούμαι με το συγκεκριμένο ποστ. Κάθε φορά που κράζω τον Ολυμπιακό για κάτι, γίνεται της πορνης. Οταν κάνω το ίδιο για βαζελοχάνουμα, υπάρχει μια περίεργη ηρεμία.Αν σας λέει κάτι εσάς τους Ολυμπιακούς αυτό, εχει καλώς, αλλα αυτό που δείχνετε είναι μια τυφλή πιστη στον Κόκκαλη και οχι στην ομάδα σας…
Απο εκει και επειτα, οπως εχω γράψει ηδη πιο πάνω, και άλλες 500 φορές σε προηγούμενα ποστ, Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εχει την καλύτερη ομάδα. Αλλα αυτό δεν σας κάνει απο μόνο του, γιατί θέλετε να γράψω οτι εχει και κοντρα τη διαιτησία. ΜΑΛΙΣΤΑ!
ΟΤΙ ΠΕΙΤΕ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ…
By: coachp on Μαρτίου 24, 2008
at 11:58 πμ
Απομονωνω,οπως το κανεις κι εσυ εξ’αλλου,προσπαθωντας να δημιουργησεις ντε και καλα εντυπωσεις!!!Αυτο ειναι ολο.Λοιπον,γιατι σε πειραζει που το κανω εγω,ενω οταν το κανεις εσυ ,το βαφτιζεις “εγκυρο”?
Για το αν δειχνουμε τυφλη εμπιστοσυνη στο κοκκαλη,αστο καλυτερα,και η πλειοψηφεια ξερει πολυ καλα που ειναι σωστος και που ειναι λαθος,και το εχει δειξει παμπολες φορες!
Και ,ΟΧΙ,δε μας κανει απο μονο του να λες οτι ειμαστε οι καλυτεροι,γιατι γραφεις τα μυρια οσα,και στο τελος πετας και ενα”οι κοκκινοι ειναι οι καλυτεροι” για το ξεκαρφωμα!
Καλυτερα να το παραλειψεις την επομενη φορα!Πιο πολυ κυρος θα προσδωσει στα αρθρα σου!
By: nikoss73 on Μαρτίου 24, 2008
at 1:12 μμ
Εγώ δεν απομονώνω κατι φίλε μου. Λέω απλά την άποψή μου, και αποκαλύπτω και κάποια πράγματα που είτε σ’αρέσουν είτε όχι, είναι αλήθεια…
Η αποψή μου είναι πως ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα, αυτό ομως που ξέρω πολύ καλά και μαθαίνω καθημερινά, είναι οτι κάποιοι ξέρουν και στήνουν καλύτερα τα πράγματα. Η αποψή μου μπορεί να είναι λάθος, η πραγματικοτητα όμως και τα γεγονότα δεν μπορούν να αλλάξουν.
Επίσης, δεν μπορω να δέχομαι υποδείξεις για το τι θα γράφω και τι οχι φίλε, στο δικό μου μπλογκ! Στη δουλειά μου γίνεται αυτό, ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΚΡΥΒΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Χιλιάδες λόγους, στο Blog ομως, πραγματικά θα επρεπε να σε προβληματίζει ποιός γράφει και τι.
Ενηγούεη, με κούρασε αυτό το πράγμα. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει οτι θέλει, εγω δυστυχώς για μένα, αποκαλύπτω πράγματα που ενοχλούν τον κόσμο του ΟΣΦΠ. Οταν το κάνω για άλλες ομαδες, τα πράγματα είναι πιο ήρεμα. Αυτό να σε προβληματίσει φίλε. Και μην νομίζεις οτι δεν ξέρω τι λένε οι Ολυμπιακοί για τον Κόκκαλη, ποιοι τον βρίζουν και ποιοι όχι…
Αν είσαι γεννημένος το 1973, τότε θα επρεπε να εχεις διαφορετική λογική, εχεις ζήσει τον καλο κοσμο του Ολυμπιακού. Αυτό που είπε ο Καρπετόπουλος είναι μεγάλη αλήθεια. Οτι «παλιότερα ο κόσμος του Θρύλου αντιδρούσε σε οτιδήποτε, γιατί είχε κρίση που βασιζότανε στη Λαική βάση. Τώρα, το μόνο που τον νοιάζει είναι να κερδίζει η ομάδα, ασχετα με το κοστος»…
By: coachp on Μαρτίου 24, 2008
at 3:18 μμ
Είμαι γεννημένος το 1973. Και θυμάμαι παλαιότερα κάτι οπαδούς του Ολυμπιακού π.χ. να κυνηγάνε το Χρήστο Δημόπουλο. Για αυτό το κριτήριο έλεγε ο Καρπετόπουλος; Ξεχνάμε τους “επιστήμονες”;
Αυτό που είπε ο Καρπετόπουλος είναι απλά ένας φτηνός εντυπωσιασμός.
By: adamo on Μαρτίου 24, 2008
at 6:57 μμ
Ε δεν μπορεί, θα θυμάσαι πιο νορμαλ κόσμο απο παλότερα ρε φίλε, τους συγκρίνεις δηλαδή??? Θεωρείς οτι δεν εχει αλλάξει ο κόσμος του ΟΣΦΠ?
Εγω είμαι λίγο μικρότερος, αλλα το νιώθω πολύ εντονα αυτό που λέει ο Καρπετ ο οποίος είναι Γαυρος και 4 χρόνια μεγαλύτερος απο σενα… Ασε απ’εξω οτι παλια υπήρχε περισσότερη γκρίνια λογω έλλειψης τίτλων. Δεν εχει να λέει αυτό…
By: coachp on Μαρτίου 24, 2008
at 8:31 μμ
coachp εγω υποδειξεις δε κανω.Σαφως ειναι δικαιωμα σου να γραφεις ο,τι θες,αλλα,εφοσον αφηνεις ελευθερα τα σχολια,θα διαβασεις και τον αντιλογο ακομα κι αν αυτος δε σου αρεσει!
Διαφωνω επισης με το γεγονος οτι, τωρα τελευταια,μπαινουν ολοι οι οπαδοι(ολων των ομαδων ),στο ιδιο τσουβαλι,με τους χειροκροτητες,τα τσιρακια,τους χουλιγκανς κτλ.Επιτρεψε μου να πιστευω πως η μεγαλη μαζα των οπαδων ξερει και που παταει,και τι να κατακρινει.Δεν ειναι ολοι Τσουκαλαδες!Και τα παραδειγματα με τον Καρπετ,καλυτερα να λειπουν!Ποιος ειναι αυτος που θα μας κανει ολους προβατα?
By: nikoss73 on Μαρτίου 26, 2008
at 8:35 πμ
@coachp:
“Θεωρείς οτι δεν εχει αλλάξει ο κόσμος του ΟΣΦΠ?”
Θεωρώ πως υπάρχουν διάφορες κατηγορίες οπαδών (πράοι, ήρεμοι, οπαδοί, ακόλουθοι, μπαχαλάκηδες). Οπαδοί από όλες τις κατηγορίες υποστηρίζουν κάποιες ομάδες. Έτσι κάθε ομάδα έχει στις τάξεις της από όλα τα “καλά”. Επομένως θεωρώ πως δεν έχει αλλάξει όχι μόνο ο κόσμος του ΟΣΦΠ, αλλά οποιασδήποτε ομάδας, είτε αστικής, είτε επαρχιακής.
Ο Κάρπετ, για να εντυπωσιάσει -λογικό γιατί εφόσον αρθρογραφεί και πρέπει να “πουλάει φύλλα” πρέπει να έχει ακροατήριο- χρησιμοποιεί το γεγονός πως η μνήμη μας τείνει να θυμάται τα καλά και να διαγράφει τα άσχημα. Άλλωστε πόσες φορές δεν ακούς γύρω σου πως “παλιά ήταν καλύτερα τα πράγματα”;
Επικαλείσαι πως ο Κάρπετ είναι Γαύρος. Για αυτά που γράφει αμισθί, ευχαρίστως να δεχτώ πως εκφράζει την Ολυμπιακή του άποψη. Για αυτά που γράφει επί πληρωμή δεν μπορώ να το δεχτώ για κανένα αρθρογράφο, ακόμα κι αν γράφει σε οπαδικό έντυπο.
By: adamo on Μαρτίου 26, 2008
at 9:51 πμ
Παιδιά, επέιδη τον ξέρω τον Καρπετ, είναί λάθος αυτά που πιστέυετε για αυτόν. Δεν θέλω να παίξω τον δικηγόρο του, αλλά είναι ήδη πολύ μεγάλο όνομα και κάνει αυτό που θέλει…
Με λιγα λόγια, πάει σε οποια εφημερίδα θέλει και γράφει αυτά που αυτός θέλει. Του εχουν γίνει 16 αγωγές(!!), εχουν πληρώσει για αυτόν ολα τα μέσα που εργάζεται, και τους γράφει ολους στα παπάρια του για να γράψει αυτό που θέλει. Δεν προσπαθεί ποτέ να δημιουργεί εντυπώσεις, ξέρει πολύ καλά τον βρώμικο χώρο, γενικά, είναι καλός δημοσιογράφος. Δεν είναι φίλος μου, επειδή τα γράφω ολα αυτά το λέω.
Ολοι οι οπαδοί έχουν αλλάξει, ναι, απλα το παραδειγμα με τους οπαδούς του ΟΣΦΠ είναι πιο χαρακτηριστικό μια και ο κόσμος εχει συνηθίσει να βλέπει την ομάδα πρώτη, και επειδή έχει αλλάξει γενικότερα η νοοτροπία του Ελλην, εχει δημιουργηθεί αυτό το θεματάκι με τους κόκκινους… Απο τότε που το είπε ο Καρπετ αυτό, Η αποψή μου είναι αυτή, και δεν το σκεφτηκά λίγο… Δεν μπορώ να είμαι ο κριτής των παντων, αλλά, ετσι πιστεύω και εγώ..
By: coachp on Μαρτίου 26, 2008
at 12:10 μμ
@coachp:
Για αυτά που γράφει, ανεξάρτητα από το εάν είναι εντός ή εκτός γραμμής αμοίβεται. Και το έντυπο που εργάζεται του πληρώνει τα δικαστικά έξοδα, προφανώς γιατί τα φέρνει. Αυτή η σχέση εξάρτησης και χρήματος είναι που με κάνει να μην υπολογίζω αυτά που γράφει σε έντυπα τα οποία τον πληρώνουν. Γιατί πρέπει να γράψει κάτι το οποίο θα δημιουργήσει εισόδημα (και για τον εργοδότη και για αυτόν).
Όσο για τους οπαδούς, η μόνη αλλαγή, που είναι και λογική λόγω του 10/11, είναι η ισχυρή αντιολυμπιακή στάση των υπολοίπων και η αντίστοιχη αντίδραση των ολυμπιακών. Αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τα περί αλλαγής κριτηρίου των οπαδών (Ξεχνάμε π.χ. το βρίσιμο στο Λούβαρη στον αγώνα με τη Βαλένθια;). Ο Κάρπετ μιλάει για κριτήριο των οπαδών, όταν αυτοί ήταν οι “επιστήμονες”, οι οποίοι να μη ξεχνάμε δεν ήταν καν δημιούργημα του Κόκκαλη.
Κατά τα άλλα, δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε σε όλα. Μπορούμε να συμφωνούμε …πως διαφωνούμε.
By: adamo on Μαρτίου 26, 2008
at 9:30 μμ
Ότι και να λέμε ο κόσμος κάθε ομάδας έχει κάποια διαφορετικά χαρακτηριστικά που διαμορφώνονται στην πορεία. Σε γενικές γραμμές πάντως οι περισσότεροι από όλες τις ομάδες θέλουν νίκες ανεξαρτήτως θεάματος ή άλλου κόστους. Όσο έρχονται οι νίκες και οι τίτλοι ξεχνάνε την κριτική. Κατόπιν στην πρώτη στραβή κράζουν και σπάνε. Αυτός είναι ο Έλληνας οπαδός γενικά και νομίζω ότι ο πιο αντιπροσωπευτικός τύπος του είναι ο καφρόγαβρος, ο κάποτε επιστήμονας και νυν μέλος που όσο πάει και χειροτερεύει και εδώ θα συμφωνήσω και με τον adamo και με τον coachp. Αυτό που κυρίως με ενοχλεί στο σύγχρονο έλληνα οπαδό και κατά συνέπεια βασικά στον οπαδό του ΟΣΦΠ είναι ότι εκτός των άλλων προσπαθεί να με πείσει σε κάθε φάση ότι αδικείται και ότι οι άλλοι ευνοούνται, ή ότι μία έτσι μία αλλιώς όλοι παίρνουν σφυρίγματα, ενώ την αλήθεια την ξέρουν και οι πέτρες. Και με ενοχλεί γιατί αυτό είναι δουλειά της διοίκησης και όχι του οπαδού ο οποίος πρέπει να πει: ΦΤΙΑΞΕ ΜΟΥ ΟΜΑΔΑΡΑ ΚΑΙ ΧΕΣΕ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΤΑ ΖΑΛΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. Και να μη γίνεται τσατσόνι του θείου και του κάθε θείου. Ο πολυπληθέστερος λαός ομάδας στην ελλάδα να καταντάει στρατός υπεράσπισης συμφερόντων επιχειρηματία.
Αν υπάρχει ένα πράγμα που χαίρομαι στον κόσμο της ΑΕΚ είναι ότι κάλως ή κακώς, δικαίως ή αδίκως, έχει τσακωθεί με όλες τις διοικήσεις που πέρασαν από την ομάδα. Αν αυτό έχει ζημιώσει την ομάδα σε θέμα τίτλων ελάχιστα με απασχολεί. Αν οι τίτλοι ήταν αυτοσκοπός θα είχα γίνει ΟΣΦΠ ή ΠΑΟ
By: zamuc on Μαρτίου 27, 2008
at 9:24 πμ