Σύμφωνα με πολύ έγκυρες πληροφορίες, η απόφαση του CAS, του ανώτατου αθλητικού δικαστηρίου της Λωζάννης δηλαδή, θα δικαιώσει την Καλαμαριά! Αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει μέσα στο τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου, κατά τη διάρκεια των Play offs δηλαδή, μια και αυτά αρχίζουν στις 23 Απριλίου (1η αγων).
Οι πληροφορίες που έχω είναι από νομικούς κύκλους της Ουέφα, η οποία λέει ότι θα επιβάλλει άμεσα την απόφαση του CAS. Και μου είπανε ότι από τη στιγμή που και ο Δέδες(Δικαστής CAS) τοποθετήθηκε έτσι, είναι πλέον πολύ δύσκολο να μην δικαιωθεί ο Απόλλωνας. Θυμίζω ότι η υπόθεση του Βάλνερ έχει κριθεί ως επείγουσα. Το μόνο που περιμένει το CAS είναι να καθαρογραφτεί το σκεπτικό της απόφασης από την ΕΠΟ. Τώρα γιατί καθυστερεί να γραφτεί, είναι ηλίου φαεινότερο ότι γίνεται για λογαριασμό του Κόκκαλη. Δεν νομίζω ότι πιστεύετε πως δεν προλαβαίνουν να το καθαρογράψουν οι νομικοί της ΕΠΟ, έτσι??? Θεωρώ ότι όλοι ξέρετε τις σχέσεις Κόκκαλη-Γκαγκατση, εκτός αν ζείτε σε άλλο κόσμο. Τώρα, γιατί φοβάται να πάει στο CAS, αφού στην Ελλάδα έκανε ενσταση να φανεί ότι έχει και δίκιο ο Θρύλος, απαντήστε το μόνοι σας… Το CAS όμως έχει ενημερωθεί για όλα αυτά, και παίρνει τα μέτρα του.
Δεν θα κάτσω να αναλύσω και πάλι για ποιο λόγο έχει δίκιο η Καλαμαριά και όλα αυτά που είχαμε αναλύσει κάποτε σε ένα άλλο ποστ με εκείνα τα 85 σχόλια(!!!) μια και κάποιοι δεν καταλάβαιναν, απλά εγώ σας το δίνω ως είδηση. Μπορεί και να δικαιωθεί ο Ολυμπιακός βέβαια, γιατί το δικαστήριο είναι δικαστήριο, και το δίκιο δεν είναι όλο της Καλαμαριάς, και όταν πας στο εδώλιο και δίκιο να έχεις, χέζεσαι, αλλά πολύ δύσκολα πια θα γίνει αυτό, μια και η Καλαμαρια για να τιμωρηθεί θα έπρεπε να έχει δόλο χρησιμοποίησης του παίχτη… Αυτό είναι το σημείο κλειδί. Ελπίζω η δικαιοσύνη να λάμψει, απλά στεναχωριέμαι γιατί την Καλαμαριά την ρίξανε με νταηλίκι. Ποτέ μου δεν συμπαθησα τους Πόντιους, φέτος όμως νομίζω ότι έγιναν μια από τις συμπάθειες μου. Και μην ξεχνάτε οτι η Καλαμαριά θα μπορούσε να δικαιωθεί στο πολιτικό δικαστήριο, αλλά αυτή η δίκη θα έκανε τουλάχιστο ενα χρονο να γίνει. Οπότε, οτι γίνει τώρα…
Αυτό που πιστεύω ως το πιο πιθανό σενάριο για φέτος λοιπόν, είναι να παίξουν καινούρια play offs με το που βγεί η απόφαση. Να έχει γίνει δηλαδή πρώτη αγωνιστική και τσουπ να σκάσει η απόφαση, να αλλάξουν φιέστες κλπ. Χαμός και λίγα έσοδα παραπάνω δηλαδή…

Καλα τωρα νταξει. Δεν ειχε δολο η Καλαμαρια λες και ηταν μαλακες και δεν ξερανε οτι ο βαλνερ δεν μπορουσε να αγωνιστει. Λες και δεν ειχανε μαθει οτι τον ειχαν απορριψει και αλλες ελληνικες ομαδες για αυτο το λογο. Τεσπα το τελευταιο χαρτι τους ειναι να θεωρηθει μαλακια της επο που εξεδωσε το δελτιο του παιχτη αλλα και αυτο καταρριπτεται ανετοτατα αφου η επο μπορει να εκδωσει δελτιο και να επιτρεψει τη μεταγραφη του παιχτη, δεν ειναι δικο της θεμα η χρησιμοποιηση του.
Τεσπα, τι να λεει, ο Θρυλος ειναι για τα μπαζα.
By: redfan on Απριλίου 4, 2008
at 1:41 πμ
red fan, θα το πώ για τελευταία φορά. Η Καλαμαριά δεν το ήξερε, και δεν υποχρεούται να το ξέρει εφόσον άλλος αποφασίζει για το δελτίο, άλλος διοικεί οικονομικά και νομικά.
Επίσης, δεν υπάρχει καμία ποινή που να επιβλέπεται απο τον ΚΑΠ για τέτοιο θέμα.
Επίσης, ΞΑΝΑΕΙΠΑ οτι στο πολιτικό δικαστήριο δικαιώνεται η Καλαμαριά, αλλα δεν προλαβαίνει να γίνει η δίκη.
Τέλος, το δίκαιο είναι δίκαιο, και τέτοια πρωταθλήματα δεν είναι σωστό να παίρνονται. Η αδικία, με εκνευρίζει όσο τίποτα άλλο. Η φανερή αδικία. Σαν κι αυτή χτες το βράδυ της Αρσεναλ…
By: coachp on Απριλίου 4, 2008
at 2:43 πμ
Εντάξει ρε κοουτςπ, είπαμε, δεν θέλουμε να κερδίσουμε τέτοιους βαθμούς τι μας το χτυπάς συνέχεια; Δεν είμαστε ολοι οι Ολυμπιακοί αναισθητοι. Εγω πάντως μαθαίνω οτι η Ουέφα λογω του Θεοδωρίδη θα μας βοηθήσει.Δεν το θελω εγω ομως. Επίσης ο Λεβαδειακός το είπε στον Ολυμπιακό για τον Βαλνερ. Πάντως πολλά ξέρεις για παρασκήνιο, σαν τον Γεωργίου σε φαντάζομαι!
By: θρυλέων on Απριλίου 4, 2008
at 2:58 πμ
file, kala ta les. Ego omos diavasa ton dimato apo to goal, pou auta ta themata ta katexei arista, kai eipe oti o Olympiakos tha parei tin ypothesi. I kalamaria tha parei piso to -1. Kai ksero oti o dimatos milaei me uefa oli tin ora prin grapsei otidipote…
By: pantelis k on Απριλίου 4, 2008
at 3:04 πμ
θρυλέων, έχεις ένα δίκιο για τον Θεοδωρίδη, αλλά μην ξεχνάς οτι σε αυτή την υπόθεση τώρα πια εχει εμπλακεί καιμο ΠΑΟ με την ΑΕκ. Έχουν και αυτοί τα κονέ τους αν καταλαβαίνεις τι εννοώ, μια και μίλησες για Θεοδωρίδη και Ουέφα.
Παντελής Κ, έχεις δίκιο για τον Δημάτο. Είναι απόλυτα ενημερωμένος και το χθεσινό κείμενο του με προβλημάτισε… Τόσο καιρό όμως έκανε την κότα και δεν έγραψε τίποτα για το θέμα, αυτο με παραξένεψε πολύ. Και τώρα που ήρθαν τα δύσκολα πήρε θέση υπερ του αγαπημένου του Ολυμπιακού. Πάντως τον παραδέχομαι, και γνωρίζει πραγματικά πάρα πολά πράγματα του παρασκηνίου. Με Κάτι συζητήσεις που έκανα, έμαθα οτι ο Δημάτος μίλησε με ανθρωπο που τώρα είναι δήμαρχος σε μια περιοχή στη βόρεια αθήνα, και πριν εργαζόταν για το CAS. Τα πράγματα αλλάζουν όμως, και η πληροφόρηση που εχω εγώ, είναι διαφορετική…
By: coachp on Απριλίου 4, 2008
at 3:11 πμ
ego AEK eimai. Makari. Alla epeidi ton xerei o pateras mou kai tou ta eipe auta pou egrapse gia auto sto leo. Kai ontos toso kairo elege oti den kserei ti tha ginei. Makari na exeis kalyteri pliroforisi. Alla opos eipes sto dikastirio oi ypotheseiw krinontai apo poli mikres leptomereies…
By: pantelis k on Απριλίου 4, 2008
at 3:20 πμ
Σου είπα, με προβλημάτισε ο Δημάτος. Εγώ όμως γράφω αυτό το κείμενο μετά απο τον Δημάτο όπως βλέπεις. Εχω άλλη πληροφόρηση. Δικαστήριο είναι, πολλά γίνονται. Παρολα αυτά, έριξαν την Καλαμαριά και ο ΟΣΦΠ παίρνει ενα παιχνίδι στα χαρτιά χωρίς να εχει δίκιο, ο Απόλλων αν ειχε χρόνο θα κέρδιζε πολύ πιο εύκολα την υπόθεση. Εστω και στο πολιτικό. Δηλαδή δεν σας εκνευρίζει που δεν καθαρογράφουν το σκεπτικό??? ΕΛΕΟΣ, τι είμαστε καθυστερημένοι…?
Παντως, και αφού είσαι ΑΕΚ, επι της ευκαιρίας θα γράψω οτι οι μοναδικοί που θα χαρουν φέτος το πρωτάθλημα αν το κατακτήσουν είναι οι Αεκτζήδες… Γαύροι και βάζελοι μέσα στη γκρίνια θα είναι πάλι…
By: coachp on Απριλίου 4, 2008
at 3:47 πμ
Ρε συ coach ξεκολλα ρε συ. Υπαρχει νομος ας πουμε που δεν επιτρεπει στον παιχτη να αγωνιστει τι να κανουμε δηλαδη. Τεσπα, δεν με πολυνοιαζει τι θα γινει.
η επο το δελτιο για τη μεταγραφη εβγαλε, σιγα μην τους εκανε και μαθημα νομων.
(και φυσικα υπαρχει νομος στο καπ που απαγορευει να αγωνιστει ο βαλνερ)
By: redfan on Απριλίου 4, 2008
at 12:35 μμ
Κάνεις λάθος red fan, συγκεκριμένος νόμος δεν υπάρχει. Μιλάει για αντικανονική συμετοχή ποδοσφαιριστή. Όχι όμως για παρόμοιο θέμα. Δεν υπάρχει παρόμοιο. Οι υπόλοιπες ομοσπονδίες σε πληροφορούν ή μπλοκάρουν την μεταγραφή μη δίνοντας δελτίο συμμετοχής. Η ΕΠΟ τί έκανε? Αργεί να καθαρογράψει απλά? ΓΙΑΤΙ???
Και στο κάτω κάτω, τοποθετήθηκε ο Δεδες επ’αυτού. Εγώ τι να αποδείξω… Νομίζω οτι είναι ο πιο αρμόδιος ενας δικαστης του CAS να μιλάει για αυτά τα θέματα….
By: coachp on Απριλίου 4, 2008
at 12:41 μμ
Εγω διαβασα χθες οτι καθαρογραφτηκε η αποφαση και τελειωσε το θεμα. Παντως σε αναλογες περιπτωσεις φιλε, στη μια η φιφα μπλοκαρε τη μεταγραφη πριν καν γινει και στην αλλη τιμωρησε την ομαδα (αφου η μεταγραφη ειχε γινει αλλα η συμμετοχη ηταν παρανομη). Δεν τιμωρηθηκε ουτε θεωρηθηκε υπαιτια καμια επο εκεινη της χωρας.
Επισης ο δεδες μπορει να λεει οτι θελει, δεν ξερω και ποιανου τα συμφεροντα υποστηριζει με τοση θερμη, αλλα θα τα δουμε ολα μωρε στο κας..
(χρωστας μια απαντηση για τον προπονητη που κηνυγαμε, δεν το ξεχναω
)
By: redfan on Απριλίου 4, 2008
at 1:02 μμ
Ισπανός…
Νέος.
Άσχημος και δουλευταράς….Ποιός να είναι άραγε???
Δεν τιμώρησε η Φιφα καμία ομάδα, η ομοσπονδία τιμώρησε ομάδα, και δεν ήταν ίδιες οι περιπτωσεις…. Λάβε υπόψιν σου οτι πήγε δανεικός σε μια ομάδα για ενα μήνα και όχι σε μεταγραφική περίοδο ο Βάλνερ…
By: coachp on Απριλίου 4, 2008
at 1:06 μμ
Ρε συ καταλαβε τι λεω!! Η ομοσπονδια τιμωρησε τον παιχτη, η ομαδα πηγε στη φιφα και εφαγε και απο κει την πορτα!
Επισης ο δανεισμος θεωρειται μεταγραφη συμφωνα με τους νομους της φιφα..
Για τον Φλορες λες ρε συ?
By: redfan on Απριλίου 4, 2008
at 1:23 μμ
Δεν ήταν ίδια περιπτωση, μια και ο δανεισμός στους Αγγλους είναι επιτρεπτός. Υπάρχει νομικό κενό, δεν χρειάζεται να το αναλύουμε. Υπάρχει και το αρθρο που μιλάει για μεταγραφική περίοδο…
Αν μεχρι Δευτέρα δεν παέι το σκεπτικο, ξέρεις τι πιπα θα φάει η ΕΠΟ? Γιατί καθυστερούσε να το γράψει όμως, άραγε??
Για τον Φλόρες είναι γνωστό, υπάρχει κι άλλος. Περίμενε, σε κανα δεκαήμερο θα δείξει….
By: coachp on Απριλίου 4, 2008
at 1:44 μμ
Τεσπα..
(ποιος ειναι ο αλλος?? ;D )
By: redfan on Απριλίου 4, 2008
at 2:42 μμ
Βιάζεσαι, βιάζεσαι…
By: coachp on Απριλίου 4, 2008
at 5:34 μμ
Εχω γινει σπαμερ για να μαθω ενα ονομα, πες ρε δε θα πω τιποτα ( χεχε ο παρτακιας ;D )
By: redfan on Απριλίου 4, 2008
at 8:31 μμ
Έλα κόουτς ο δέδες είμαι. Βγηκε η απόφαση του ΚΑΣ. Όχι του δικαστηρίου, αλλά του υπέρτατου νόμου, του ΚΑΣ του Σωκράτη. Του μετρητού για να σου δώσω να καταλάβεις. Και η απόφαση λέει ότι τελικά οι οπαδοί των υπολοίπων ομάδων είναι μεγαλύτερα κορόιδα από τα αρχικορόιδα που συχνάζουν στο ΚαραΙσκάκη. Όποιος κάθεται και ασχολείται με την παρωδία που λέγεται ελληνικό πρωτάθλημα είναι τουλάχιστον χαζός για να μην πω τίπτα χειρότερο. Αντε γεια και του χρόνου προτείνω να μη γίνει καθόλου πρωτάθλημα, να γίνει απονομή στο θρύλο κατευθείαν
By: δεδες on Απριλίου 8, 2008
at 2:28 μμ
ο αγώνας αυτός υπήρχε και στο στοίχημα? δηλαδή όσοι έχουν εισπράξει πρέπει να τα επιστρέψουν πίσω, κι όσοι δεν εισέπραξαν θα πάνε να εισπράξουν?
μιλάμε για μεγάλο κουβάρι
By: sakafiora on Απριλίου 8, 2008
at 4:33 μμ
“Δεδε” Να μην ξανασχοληθεις τοτε με το ελληνικο πρωταθλημα… μεχρι να το παρει αλλη ομαδα τουλαχιστον. Μπορουμε να το γυρισουμε σε πρεμιερ λιγκ για πιο κουλτουρα.
By: redfan on Απριλίου 8, 2008
at 6:18 μμ
Έχω τη δυνατότητα να βλέπω Θρύλο και θα κάθομαι να βλέπω Μάντσεστερ και Άρσεναλ. Είσαι καλά ρε? να πας να δεις εσύ πρέμιερ άσε εμένα να θαυμάσω το νέο μάγο Μπελουστσι
Έλα Coach σου έχω αποκλειστικό για το νέο προπονητή του Θρύλου. Ι _ _ _ _ _ Υ. Γιατί κάποιοι ξέρουν να τη δίνουν σωστά ενώ εκεί στο λιμάνι δεν φτάνει που τους φόρτωσαν το Νοεμβρη για να βγει ο όμιλος, τους την έδωσαν και λάθος και τώρα τα παιδιά είναι έτοιμα για κώμα. Αλλά θα κρατηθούν 10 μέρες ακόμα.
Αύριο θα σου πω για το νέο προπονητή της Λάρισας
By: δεδες on Απριλίου 9, 2008
at 9:54 πμ
Eμ, τοτε μην εισαι παραπονιαρης.
By: redfan on Απριλίου 9, 2008
at 12:07 μμ
Σακαφιόρα καλως ήρθες πίσω…
Ζηλεύεις την τεσσάρα αλλα θα την αντάλαζες με το ταξίδι στη Ν.Υ???
Δέδες, πολύ άργησες να εμφανιστείς, τόσο καιρό σε μνημονεύω…
By: coachp on Απριλίου 9, 2008
at 5:14 μμ
Εμείς πλέον πέσαμε, ακόμα και να πάρουμε πίσω τους βαθμούς του CAS.
Όμως ασχέτως αυτού, εμάς αυτή η υπόθεση μας έριξε.
1. Οι δύο τιμωρημένοι με τον Ολυμπιακό δεν παίξανε ούτε με Εργοτέλη, επειδή η πρωτόδικη απόφαση ήταν ακύρωση του αγώνα. Νικούσαμε 0-2 και μας ισοφάρισαν στο 85 και στο 92, όταν δεν είχαμε στον πάγκο παίκτες ούτε για αλλαγή καθυστερήσεων για να παγώσουμε το παιχνίδι.
2. Η διαιτησία μας θεώρησε πεσμένους και μας έθαψε ολοκληρωτικά. Με Λεβαδειακό, με ΑΕΚ και άλλους.
3. Η ψυχολογία έπεσε στο ναδίρ και εκεί αποδίδεται και η διαρκής ατυχία μας (με ΠΑΟΚ, με Λάρισα).
4. Μέχρι το ματς με τον Ολυμπιακό, βρισκόμασταν σε καθαρή αγωνιστική άνοδο (1-0 στο Λεοφώρο με ψεύτικο πέναλτι στο 91, ισοπαλία στην Τρίπολη, κοντά στη νίκη στη Νέα Σμύρνη, και ασφαλώς νίκη με Ολυμπιακό).
Ειλικρινά πιστεύω ότι ακόμα και αν δεν υπήρχε η υπόθεση Βάλνερ και χάναμε από τον Ολυμπιακό στο γήπεδο, δε θα κινδυνεύαμε τώρα για όλους τους παραπάνω λόγους.
Κρίμα λοιπόν γιατί η χρονιά πήγε στράφι, δεν είχαμε και έδρα φέτος. Υπομονή και θα επιστρέψουμε του χρόνου.
By: apollonkalamarias on Απριλίου 14, 2008
at 5:01 μμ
to ksero file appolona auto. Apla i diafora se auta pou les einai oti se erikse epitides o gayros pou piges kontra sto katestimeno tou. Epeidi tolmises kai tou piges kontra. o Gkagkatsis kai ta loipa lamogia. Anyway, tou xronou mporei na se anebasoun, kalpika, kai kaneis den tha pei tipote…
By: coachp on Απριλίου 14, 2008
at 5:25 μμ
coachp Σημερα εκδικαζονται τα ασφαλιστικα μετρα που εκανε η καλαμαρια και την τεταρτη βγαινει αποφαση για τα ασφαλιστικα μετρα.Σε περιπτωση
που τα κερδισει καλαμαρια παγωνει η επικυρωση της βαθμολογιας.
Μηπως αυτη τη αποφαση της τεταρτης θα φωτογραφιζει προς ποια πλευρα θα γερνει η υποθεση,δλδ εαν βγει μια αποφαση υπερ καλαμαριας
η υπερ οσφπ?
Παντως ο Πετρος κοκκαλης εμφανιστηκε σε δηλωσεις του πολυ ανετος,δεν υπαρχει λεει καμια ανησυχια απο πλευρας οσφπ.
Απο που προκυπτει αυτη η σιγουρια του οσφπ?
coachp Επειδη τελευταια υπαρχουν πολλες φημες οτι θα αποσυρθει η καλαμαρια ,οτι στην υποθεση εχουν παρεμβει ΠΑΟ κ ΑΕΚ και γενικα δεν ξερουμε τι να πιστεψουμε γιατι ο καθε δημοσιογραφος γραφει το κοντο και το μακρυ του.
Ποια ειναι η τελευταια πληροφορηση που υπαρχει για το CAS?Τι παιζεται στο παρασκηνιο? Υπαρχει καποια εξελιξη της τελευταιας στιγμης η ειναι οπως τα ξεραμε ως τωρα?
Υπαρχουν ενδειξεις για το προς ποια πλευρα γερνει η υποθεση?
By: Trujillo on Απριλίου 15, 2008
at 10:34 πμ
Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που θα παίξουν το ρόλο τους.
Σίγουρα ο ΟΣΦΠ έχει το καλό οτι ο μόνος εχθρός τους είναι το ΑΕΚ. Η Καλαμαριά έπεσε, ο ΠΑΟ είναι μπουρδέλο και δεν έχει συμφέρον πια, οπότε η υπερασπιστική τους γραμμή θα είναι χαλαρή…
Ο Ολυμπιακός είναι πολύ τυχερός με αυτή την κατάσταση, γιατί αν πίεζε ο ΠΑΟ παρασκηνιακά και η Καλαμαριά είχα ακόμη έννομο συμφέρον, τότε δεν κέρδιζε τη δίκη με τίποτα ο Θρυλάουα… Με τίποτα όμως. Τώρα βέβαια όλα είναι διαφορετικά. Τα ασφαλιστικά δεν πιάνουν, έτσι??? Απο εκεί και έπειτα, εγώ το θέμα το έχω στο φίφτι-φίφτι πιά…
By: coachp on Απριλίου 16, 2008
at 5:51 μμ
Βασικα ποιος ξερει τι μαγειρεματα εκανε παλι ο γκαγκατσης, ντε και καλα να υποστηριξει τον οσφπ. Αλλα θα μου πειτε τωρα θα τον μαθουμε τον γκαγκατση,ξερουμε την σχεση στοργης αναμεσα σε ΕΠΟ κ οσφπ. Ειπε οτι θα φυγει κιολας απο την ΕΠΟ,σου λεει κατσε να κανω εγω πρωτα τη δουλεια μου..και μετα ας την κανω με ελαφρα πηδηματακια.
Και μετα αν λες τιποτα για τον οσφπ σου λενε ααα δικαια το πηρε το πρωταθλημα…
Ας το δωσουν στον οσφπ απο τωρα να τελιωνουμε,τι καθονται τωρα και λενε διαφορα…
By: Nick on Απριλίου 16, 2008
at 6:55 μμ
Aυτα ενω ειναι σε εξελιξη η δικη για τα ασφαλιστικα μετρα,
Η πλευρά του Ολυμπιακού κατέθεσε δύο ενστάσεις, οι οποίες απορρίφθηκαν αμφότερες. Ποιες ήταν αυτές;
Αρχικά, οι «ερυθρόλευκοι» κατέθεσαν ένσταση, ισχυριζόμενοι ότι το CAS είναι αναρμόδιο να εκδικάσει τη συγκεκριμένη υπόθεση. Κάτι που απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες από τον πρόεδρο της Επιτροπής, Εφραίμ Μπάρακ και τους διαιτητές Μαρκ Χόβελ και Κρις Γεωργιάδη.
Εν συνεχεία, οι Πειραιώτες κατέθεσαν νέα ένσταση, ζητώντας να μην παρέμβουν οι Παναθηναϊκός και ΑΕΚ στην υπόθεση, λέγοντας πως δεν έχουν έννομο συμφέρον. Κι αυτό το αίτημα του Ολυμπιακού απορρίφθηκε και αμέσως μετά έγιναν αποδεκτές οι παρεμβάσεις «πρασίνων» και «κιτρινόμαυρων», οι οποίοι κατέθεσαν τις απόψεις τους με υπομνήματα.
Αν δικαιωθει η καλαμαρια τι θα γινει με τα play off?
By: JamesX on Απριλίου 17, 2008
at 6:53 μμ
coachp Τι γινεται με το CAS?Αυριο βγαινει η αποφαση,υπαρχει καμια πληροφορηση απο το παρασκηνιο? Θα κερδισει ο οσφπ η η καλαμαρια?
By: Trujillo on Απριλίου 20, 2008
at 8:44 μμ